Agenda Tweede Kamer

Dit schema wordt regelmatig ververst.
Bekijk voor de laatste versie het originele schema.

KAMERVERGADERING (via draadomroep)

De volgende plenaire vergadering van de Tweede Kamer begint op dinsdag 16 november om 14.00 uur.

VRIJDAG 12 NOVEMBER

VOORZITTER

De Voorzitter van de Tweede Kamer, mevrouw J. van Nieuwenhoven, neemt om 14.00 uur de eerste exemplaren in ontvangst van de boeken "De vergissing van Troelstra" en "750: Bonifacius bij Dokkum vermoord" Troelstrazaal).

WERKBEZOEK

Een delegatie uit de vaste Commissie voor Justitie brengt vanaf 09.30 uur een werkbezoek aan de Stichting Opvang Verslaafden te Rotterdam. Aan het werkbezoek nemen de volgende leden deel: Rouvoet (RPF), Van Heemst (PvdA, voorzitter), Albayrak (PvdA), Van de Camp (CDA), Dittrich (D66) en Apostolou ((PvdA).

MAANDAG 15 NOVEMBER

OPENBARE COMMISSIEVERGADERING

Volksgezondheid, Welzijn en Sport: 10.15 tot ca. 18.00 uur Groen van Prinstererzaal

Agenda: nota-overleg met minister Borst-Eilers en staatssecretaris Verstand-Bogaert (beiden Volksgezondheid, Welzijn en Sport) over de zorgnota 2000 (met stenografisch verslag). Dit overleg wordt rechtstreeks uitgezonden via de draadomroep.

Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Milieubeheer:

11.15 tot ca. 18.00 uur - Thorbeckezaal
Agenda: nota-overleg met minister Pronk (Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Milieubeheer) over de Startnota Ruimtelijke Ordening 1999 (met stenografisch verslag).

BESLOTEN COMMISSIEVERGADERING

Tijdelijke commissie uitzendingen: 14.00 uur Kappeyne van de Coppellozaal