Agenda Tweede Kamer

Dit schema wordt regelmatig ververst.
Bekijk voor de laatste versie het originele schema.

vrijdag 5 februari 1999

OPENBARE VERHOREN ENQUÊTECOMMISSIE

De Parlementaire enquêtecommissie vliegramp Bijlmermeer hoort achtereenvolgens:

09.30 10.20 uur : G.W. Knook
10.20 11.10 uur : Th.L. Croon
11.10 12.00 uur : T. Polman
13.30 14.45 uur : H.N. Wolleswinkel
14.45 - 16.00 uur : E.R. Müller

WERKBEZOEKEN

De leden van de vaste Commissie voor Sociale Zaken en Werkgelegenheid brengen een bezoek aan het Centrum, Werk en Inkomen Zuid-Kennemerland in Haarlem. De volgende leden nemen deel: Bussemaker (PvdA), Van Dijke (RPF), Essers (VVD), Harrewijn (GroenLinks), Van der Hoek (PvdA), Van Middelkoop (GPV), Noorman-Den Uyl (PvdA), Smits (PvdA), Van der Staaij (SGP) en Verburg (CDA).

De leden van de vaste Commissie voor Verkeer en Waterstaat brengen een bezoek aan de AutoRai in Amsterdam. De volgende leden nemen deel: Balemans (VVD), Biesheuvel (CDA), Crone (PvdA), Giskes (D66), Van Heemst (PvdA), Hofstra (VVD), Valk (PvdA) en Weekers (VVD).

MAANDAG 8 FEBRUARI 1999

OPENBARE HOORZITTING*

Justitie: 10.30 tot ca. 16.15 uur Thorbeckezaal
Agenda: hoorzitting over het gebrek aan zittingscapaciteit bij de strafsectoren van rechtbanken en gerechtshoven. De nadruk ligt op de factoren die tot vertraging van de afhandeling van strafzaken leiden.

WERKBEZOEK

De leden van de vaste Commissie voor Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties brengen een bezoek aan de politieregios in Alkmaar en Den Helder. Tijdens dit bezoek wordt gesproken over de politieproblematiek en de grotestedenproblematiek. De volgende leden nemen deel: De Cloe (PvdA), Nicolaï (VVD), Rouvoet (RPF), Schutte (GPV), Valk (PvdA) en Wagenaar (PvdA).

Deel: ' Vandaag in de Tweede Kamer - 1951 '