Agenda Tweede Kamer

Dit schema wordt regelmatig ververst.
Bekijk voor de laatste versie het originele schema.

MAANDAG 21 JUNI 1999

OPENBARE COMMISSIEVERGADERINGEN

Verkeer en Waterstaat: 11.00 tot ca. 20.00 uur - Troelstrazaal
Agenda: notaoverleg met minister Netelenbos (Verkeer en Waterstaat) over de perspectievennota Verkeer en Vervoer (met stenografisch verslag).

Sociale Zaken en Werkgelegenheid: 11.00 tot ca. 23.00 uur Grote Zaal

Agenda: notaoverleg met minister De Vries en staatssecretaris Hoogervorst (beiden Sociale Zaken en Werkgelegenheid) over de toekomstige structuur van de uitvoering van werk en inkomen, de zogenoemde SUWI-nota (met stenografisch verslag).
Dit overleg wordt uitgezonden via de draadomroep

AANBIEDINGEN

De voorzitter van de vaste Commissie voor Verkeer en Waterstaat neemt om 10.45 uur de petitie Europa heeft het wegvervoer nodig in ontvangst uit handen van vertegenwoordigers van Transport en Logistiek Nederland. De aanbieding is in het kader van de behandeling van de nota Verkeer en Vervoer
(hal Plein 2).

De voorzitter van de vaste Commissie voor Verkeer en Waterstaat neemt om 10.55 uur een brochure in ontvangst van de zeven Kaderwetgebieden Verkeer en Vervoer. De brochure wordt uitgereikt door vertegenwoordigers van de Stadsregio Rotterdam. De brochure bevat de reactie op de nota Verkeer en Vervoer (hal Plein 2).

WERKBEZOEK

Leden van de vaste Commissie voor Economische Zaken brengen vanaf 12.00 uur een bezoek aan Philips Semiconductors te Nijmegen. Tijdens dit bezoek wordt onder meer gesproken over Philips in Nederland, de producten van Philips Nijmegen, technologie-ontwikkeling en financieel/economische aangelegenheden. De volgende leden nemen deel aan het bezoek: Bos (PvdA), Van Dijke (RPF), Biesheuvel (CDA), Leers (CDA), Voûte-Droste (VVD), Blok (VVD), Verburg (CDA), Van Walsem (D66), Schreijer-Pierik (CDA), Van den Akker (CDA), Van Beek (VVD), Rabbae (GroenLinks), Koenders (PvdA), Crone (PvdA) en
De Haan (CDA).

Deel: ' Vandaag in de Tweede Kamer - 2199 '