VBAT opent VBAT.MX en lanceert nieuwe huisstijl

Amsterdam / Mexico City, 20130416 -- Het Amsterdamse branding- en designbureau VBAT heeft haar eerste kantoor in het buitenland geopend. VBAT.MX in Mexico City zal VBAT's Mexicaanse klanten en nieuwe contacten uit Midden-en Zuid-Amerika bedienen.

VBAT LogoMet het toenemende aantal nieuwe klanten in het buitenland maakt VBAT's Mexico kantoor een betere dienstverlening mogelijk voor haar bestaande Mexicaanse klanten. Tegelijkertijd worden vanuit VBAT.MX andere Midden-en Zuid-Amerikaanse bedrijven aangetrokken. De kantoren in Amsterdam en Mexico City werken samen aan alle opdrachten, met Nederlandse ontwerpers in Mexico en Mexicaanse ontwerpers die in het Amsterdamse team werken.

Eugene Bay, oprichter en voorzitter van VBAT: "Na 30 jaar ervaring met Nederland als onze thuisbasis, gaan we nu uitbreiden op internationaal niveau. Onze ‘Refreshing’ benadering van design en branding heeft zich reeds bewezen voor internationale merken en we zijn klaar om de volgende stap in de ontwikkeling van ons bedrijf te nemen. We kijken uit naar de toepassing van internationale creativiteit in Mexico en zakelijke kansen die dit eerste nieuwe kantoor zal brengen. Mexico City is slechts het begin."

Deze nieuwe fase in de ontwikkeling van VBAT heeft aanleiding gegeven tot een vernieuwing van haar eigen identiteit. "De afgelopen jaren hebben we gemerkt dat onze buitenlandse contacten moeilijkheden hebben met het uitspreken van V-B-A-T en zij ons V-BAT noemen. We hebben besloten om deze nieuwe dynamische uitspraak als onze nieuwe naam en de basis van de nieuwe identiteit te gebruiken", zegt Eugene Bay.

Over VBAT

Wij zijn een bekroond branding- en designbureau gebaseerd in Amsterdam. Na bijna 30 jaar in het vak zijn we experts in het creëren van merkidentiteiten, verpakkingen en retail formules, maar wij denken zelf graag dat klanten voor ons kiezen omdat we vernieuwend zijn. We werken voor merken als Heineken, Grapedistrict, D.E. Master Blenders 1753, PostNL, Sol, Gamma en Mona. We zijn een team van ongeveer 60 creatieve experts gevestigd in een voormalige fietsfabriek in Amsterdam en zijn onderdeel van WPP, het grootste marketing communicatie netwerk van de wereld. Voor meer informatie, zie www.vbat.com.

Deel: ' VBAT opent VBAT.MX en lanceert nieuwe huisstijl '