Persbericht 23 september 1999

SHIRTSPONSORING HOCKEYCLUB WORDT GEVEILD VIA INTERNET

Hoofdklasser SCHC (Stichtsche Cricket & Hockey Club) gebruikt een wel heel vooruitstrevende manier om aan een nieuwe hoofdsponsor te komen. Via Internetveilingsite Veiling.com (http://www.veiling.com) wordt namelijk het hoofdsponsorschap van het eerste herenelftal via een openbare veilingaangeboden aan de hoogste bieder.

Dit jaar werd de recordinternational Jacques Brinkman naar SCHC, zijn oorspronkelijke club, gehaald. Met hem èn Peter Milkovich (aanvoerder van het Canadese Elftal) in de gelederen is SCHC sterker dan ooit. Dit seizoen wordt SCHC uit Bilthoven algemeen beschouwd als absolute kanshebber voor

plaatsing in de playoffs en daarmee is SCHC een gevaarlijke outsider in de strijd om het landskampioenschap.

Deze veiling eindigt op 6 oktober aanstaande. Iedereen kan meebieden, maarde algemene verwachting is dat de uiteindelijke winnaar een bedrijf zal zijn.De hockeyclub wil graag op een speciale manier het laatste seizoen van ditmillenium beginnen met een nieuwe sponsor.

Veiling.com is de grootste Internetveiling van Nederland. Bedrijven en consumenten bieden er massaal nieuwe en gebruikte produkten aan.

Voor de redactie:

Voor meer informatie over deze veiling: Marc D. de Hond van Veiling.com (020-5869600). Meer informatie over SCHC: Robin de Vries (06-50505080).

Deel: ' Veiling shirtsponsoring hockeyclub SCHC via Internet '