Venloos bedrijf wint belangrijke prijs Microsoft

Toronto, Canada, 20120712 -- AXtension bv uit Venlo heeft een belangrijke prijs van Microsoft in de wacht gespeelt. Tijdens de grootste Microsoft partner conferentie (Worldwide Partner Conference) ooit in Toronto, Canada ontving de onderneming gisteravond de 'Microsoft Dynamics Outstanding ISV of the Year award 2012'.

In een reactie zei Venlonaar Nico Tissink, managing director van AXtension, "bijzonder trots en vereerd te zijn" met het winnen van deze prestigieuze prijs. "Het winnen van deze prijs is voor ons de bevestiging dat wij door een wereldspeler als Microsoft gezien worden als een wereldwijde strategische leverancier van software die werkt op het Microsoft Dynamics platform", aldus Tissink.

Op de Worldwide Partner Conference werden 10 Microsoft Dynamics partners erkend met de Microsoft Worldwide Partner Conference 2012 Awards. Meer dan 294 partners wereldwijd waren ingediend voor de nominaties voor hun oplossingen.

Het Venlose bedrijf is, dankzij het winnen van deze prijs, nu ook toegetreden tot de prestigieuze Microsoft Dynamics Inner Circle en de Microsoft Dynamics Presidential Club.

Over AXtension
AXtension bv is in 2008 gestart en is Microsoft Gold Certified partner. Het Venlose bedrijf ontwikkelt onder de wereldwijde geregistreerde merknaam AXtension, door Microsoft gecertificeerde oplossingen waarmee Microsoft Dynamics AX partners hun brancheoplossingen kunnen optimaliseren. De AXtension oplossingen worden wereldwijd aangeboden via een kanaal van Microsoft Dynamics AX partners. AXtension bv is onderdeel van de Pulse Groep. De Pulse Groep bestaat uit een groep IT bedrijven met 120 mensen die werken vanuit kantoren in Venlo en Deventer. Meer informatie is te vinden op www.AXtension.com.

Voor het persbericht van Microsoft verwijzen wij u graag naar het bericht op de website van Microsoft zelf: http://www.microsoft.com/en-us/news/Press/2012/Jul12/07-11MSWPC12PartnerAwardsPR.aspx

Persberichtennl

Deel: ' Venloos bedrijf wint belangrijke prijs Microsoft '