Ingezonden persbericht


Persbericht

Open Telefonie Standaard geïntegreerd in Amyyon Advance

Verbeterde telefonische bereikbaarheid met Amyyon CTI

Groningen, 16 juli 2002. Amyyon, leverancier van klantvolgsystemen, en Frontline Systems, specialist in telefonie-toepassingen, zijn in juni 2002 een samenwerkingsverband aangegaan. Amyyon heeft de software voor de Open Telefonie Standaard van Frontline Systems ondergebracht in haar Klantvolgsysteem Amyyon Advance. Hierdoor is onder de naam Amyyon CTI het gebruik van telefoon te koppelen met het Amyyon-systeem.

De integratie van de producten van Frontline Systems biedt klanten in diverse opzichten extra mogelijkheden in hun Klantvolgsysteem:
- Telefoongesprekken worden optimaal voorbereid gestart. Door het gebruik van nummerherkenning zijn de gegevens van de beller te raadplegen al voordat het gesprek wordt aangenomen.
- Contactpersonen zijn direct te bellen door het selecteren van hun telefoonnummer in het beeldscherm. Hierdoor wordt er efficiënter gebruik gemaakt van tijd. Daarnaast verkleint het de kans op fouten.
- Amyyon CTI is te koppelen met een breed skala aan telefooncentrales.
Met de open standaard van Frontline Systems biedt Amyyon CTI onze gebruikers extra mogelijkheden met betrekking tot de eigen bereikbaarheid en het benaderen van hun klanten. Dit verhoogt het gebruiksgemak en daarmee de resultaten die worden verkregen uit het gebruik van Amyyon Advance. aldus Michel van Zomeren, marketing manager van Amyyon.

Over Amyyon
Het Nederlandse Amyyon ontwikkelt en implementeert klantvolgsystemen sinds 1988. Deze systemen worden toegepast in zowel de zakelijke als de consumentenmarkt, alsook binnen de overheid. Organisaties als Amstel Lease, O2, Boer & Croon Strategy Management Group, Schouten & Nelissen, connexxion en de gemeente Groningen maken gebruik van het Amyyon Klantvolgsysteem. Meer informatie over Amyyon is te vinden via www.amyyon.nl.

Over Frontline Systems
Frontline Systems is een expert in Systeem Integratie, met name op het terrein waar de mens werkt met zowel de computer als met telefonie. Frontline Systems is een Nederlandse fabrikant en levert haar standaard producten via professionele wederverkopers of middels de opname in producten van derden (OEM). Sinds jaar en dag maakt dit Frontline Systems tot dé specialist in het verbeteren van de telefonische bereikbaarheid van haar klanten. Meer informatie over Frontline Systems is te vinden op www.frontline.nl.

NOOT VOOR DE REDACTIE
Wilt u meer informatie? Neem dan contact op met:

Amyyon BV The Communication Force Michel van Zomeren, marketing manager Klaas Klunder Tel.: Tel.: 020 547 01 99 Fax: Fax: 020 547 01 90 e-mail : m.zomeren@amyyon.nl e-mail: klaask@communicationforce.com

Deel: ' Verbeterde telefonische bereikbaarheid met Amyyon CTI '




Lees ook