Gemeente Den Helder

donderdag 7 januari 20.00 uur Bezwaar- en beroepschriften

In het openbare gedeelte van de vergadering van de commissie voor de Bezwaar- en beroepschriften komt het bezwaarschrift van Babyland Alkmaar BV aan de orde, dat gaat over de herinrichting van het zuidelijk deel van het Bernhardplein (veranderde aanrijroute)

De vergaderingen worden gehouden in het stadhuis aan de Drs F. Bijlweg 20. Ze zijn openbaar en beginnen om 20.00 uur, tenzij anders vermeld. De stukken die betrekking hebben op de agendapunten kunt u vanaf drie dagen voor de vergadering op werkdagen tussen 08.00 en 17.00 uur inzien bij het Centraal Informatiepunt in de hal van het stadhuis aan de Drs F. Bijlweg 20. Daar kunt u ook een agenda van de bijeenkomst krijgen. Ook ú kunt uw mening laten horen over onderwerpen die op de raadsagenda staan. Meldt u dit dan even van tevoren bij het bureau Kabinet, telefoon 671409. Tot een half uur voor de vergadering kunt u hiervoor terecht bij een van de bodes.

Deel: ' Vergaderschema gemeente Den Helder - 1029 '