Verhuizen Zonder Zorgen opent "25 filialen"

Nieuw initiatief in de Nederlandse verhuisbranche.

Amsterdam, 20110204 -- Verhuizen Zonder Zorgen gaat van start met een een franchiseformule. "Een landelijk opererende verhuisserviceorganisatie met een duidelijke lokale aanwezigheid. Heel verhuizend Nederland binnen handbereik. Dat is voor Verhuizen Zonder Zorgen n van de belangrijkste doelstellingen van 2011", aldus Commercieel Directeur Marieke Huisman.

Gebleken is dat verhuizen een zeer emotionele aangelegenheid is. Voor de keuze van een verhuisbedrijf is de recommandatie van vrienden of familie dan ook vaak bepalend. Het ingehuurde verhuisbedrijf komt daarom in bijna alle gevallen uit de min-of-meer directe omgeving van het vertrekadres.

"Ondanks dat het voor het logistieke proces niet veel uit maakt of het verhuisbedrijf gevestigd is in de omgeving van het vertrekadres of van het losadres, is de constatering dat het verhuisbedrijf eigenlijk altijd uit de regio van het vertrekadres komt een belangrijk aspect om rekening mee te houden", vervolgt Huisman. "Wij dienen ons in de toekomst dan ook duidelijk te profileren binnen de lokale markten en niet vanuit n centraal punt heel Nederland proberen te bereiken".

Van centraal geleide organisatie naar netwerkorganisatie.

Om in de diverse regio's in Nederland een sterkere positie te verwerven binnen de verhuismarkt heeft de directie van Verhuizen Zonder Zorgen besloten tot het lanceren van een franchiseformule. Lokale zelfstandige ondernemers die de dienstverlening van Verhuizen Zonder Zorgen ieder in hun eigen regio gaan vertegenwoordigen. Het directe klantcontact via de franchisenemer gecombineerd met de ondersteuning van een overkoepelende serviceorganisatie is binnen de Nederlandse verhuisbranche uniek.

Werving- en selectie van de franchisenemers.

Vanaf vandaag start de werving- en selectie van de franchisenemers. Diverse marktpartijen, direct- of indirect betrokken bij de verhuisbranche, hebben al interesse getoond in deze vorm van samenwerking met Verhuizen Zonder Zorgen. Denk hierbij aan assurantietussenpersonen, makelaars, hypotheekadviseurs e.d. Echter ook voor herintreders op de arbeidsmarkt, 55plussers, of startende ondernemers kan deze vorm van samenwerken interessant zijn.

De verwachting is dat medio 2011 Verhuizen Zonder Zorgen in een 25-tal regio's in Nederland vertegenwoordigd zal zijn door franchisenemers.

Nadere informatie:

Marieke Huisman Commercieel Directeur M +31 (0)6 511 56 833 E marieke@verhuizenzonderzorgen.nl

Verhuizen Zonder Zorgen

Deel: ' Verhuizen Zonder Zorgen opent "25 filialen" '