Gemeente Eindhoven

Verkeersomleidingen Autovrije Dag op zondag 23 september
Zondag 23 september a.s. neemt Eindhoven deel aan de Autovrije Dag. Op twee markante locaties in de stad vinden evenementen plaats, waarvoor enkele wegen worden afgesloten. In Woensel betreft het de Veldmaarschalk Montgomerylaan (tussen Europalaan en Pastoriestraat/Onze Lieve Vrouwestraat). In Gestel gaat het om de Karel de Grotelaan en Meerveldhovenseweg (tussen Kasteellaan en Brucknerplein). Onderstaand treft u aan wat de afsluitingen voor het verkeer betekenen.

Veldmaarschalk Montgomerylaan
De Veldmaarschalk Montgomerylaan (tussen Europalaan en Pastoriestraat/Onze Lieve Vrouwestraat) is op zondag 23 september afgesloten van 7.00 tot 24.00 uur. Het verkeer wordt met verwijzingsborden via de Kloosterdreef omgeleid. Ook de bussen rijden via de aangepaste route.

Karel de Grotelaan en Meerveldhovenseweg
De Karel de Grotelaan en Meerveldhovenseweg (tussen Kasteellaan en Brucknerplein) is op zondag 23 september afgesloten van 8.00 - 18.00 uur. Het verkeer wordt met verwijzingsborden omgeleid. Vanuit het centrum richting Veldhoven wordt het verkeer als volgt omgeleid: Karel de Grotelaan - Limburglaan - Beemdstraat - Kasteellaan - Karel de Grotelaan. Vanuit Veldhoven richting het centrum wordt het verkeer als volgt omgeleid: Meerveldhovenseweg - Roffart - Locatellistraat - Bayeuxlaan - Keizer Karel V Singel. Ook de bussen rijden via de aangepaste route.

Deel: ' Verkeersomleidingen Autovrije Dag in gemeente Eindhoven '