Uitnodiging verkiezing Beste Mini-Onderneming van Noord-Nederland

NAD, wat staat voor Nooit Alleen Douchen, is een door studenten gerunde onderneming die ondersteund wordt door de Stichting Mini-Ondernemingen Nederland. Mini-Ondernemingen is een initiatief van het bedrijfsleven voor studenten op scholen in Nederland om de aansluiting tussen theorie en praktijk te bevorderen. Ze stelt studenten in staat hun ondernemerschap te ontwikkelen.
NAD is een onderneming die handelt in douche-gordijnen met een opdruk van een (bijna) naakte man of vrouw. De onderneming bestaat uit 10 personen (5 managers en 5 assistenten)

Donderdag 18 maart zal de beste mini-onderneming van Noord-Nederland bekend gemaakt worden. De 6 genomineerden (waaronder NAD) zullen een presentatie houden over hun mini-onderneming. Bovendien zullen van alle mini-ondernemingen stands aanwezig zijn, waar u de produkten kunt zien en kopen.
De verkiezing zal plaatsvinden in Congresruimte de Appel van de Hanze-Hogeschool te Groningen. En de presentaties zullen duren van
16.30-21.00 uur.

Met vriendelijke groet,

Selma de Jong