Verkiezingendebat over tweede Coentunnel op woensdag 17 februari, aanvang 20.15 uur in cultureel centrum De Badcuyp, Amsterdam

U komt toch ook?
Op woensdag 17 februari organiseert het Milieucentrum Amsterdam een debat ten behoeve van de provinciale statenverkiezigen op 3 maart. Graag nodigen wij u uit deze avond bij te wonen. Onderwerp van debat is de tweede Coentunnel. De provincie bereidt thans samen met het regionaal bedrijfsleven, diverse gemeenten en financiers een constructie voor ter private fmanciering van de tweede Coentunnel.

Het programma:

20.15 Aanvang, welkom door voorzitter M. Bruggeman
20.30 Inleiding over de historie en de huidige plannen, hoe staat het ervoor?

- verkeersmedewerker B. de Jong, Milieucentrum Amsterdam
20.40 Inleiding over Publick Private Samenwerking, hoe werkt dat nou?
- financieel deskundige E. Pelle, redacteur Economisch Statistische Berichten

20.50 Debat:

- statentid mw. M.C. van Schendelen (PvdA)
- statenlid J. Zegering Hadders (VVD)
- toekomstig statenlid K. Breunissen (GroenLinks)
21.15 Pauze

21.30 Vragen uit het publiek

22.00 Slot/napraten aan de bar van De Badcuyp

Hoe komt u in de Badcuyp?
Cultureel centrum De Badcuyp (Eerste Sweelickstraat 10 BG, hoek Albert Cuypstraat) is zeer goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Vanaf Amsterdam CS kunt u er binnen een kwartier zijn. Neem tramlijn 4, stap uit bij de Stadshouderskade, en dan is het nog 4 minuten lopen. Niet vanuit CS lopen de trams lijn 3 (halte Van Woustraat) en de lijnen 6,
7 en 10 (halte Frederiksplein). Dient u echt met de auto te komen, dan kunt u uw auto parkeren op de Albert Cuypstraat ('s avonds gratis).

Meer verkiezingsndebatten
Het debat van de 17e wordt georganiseerd door het Milieucentrum Amsterdam in samenwerking met de Milieufederatie Noord-Holland en comité 2e Coen Niet Doen. Graag wijzen wij u op de bijeenkomsten die de Milicufederatie Noord-Holland verder organiseert (aanvang 20.00 uur, belt u voor meer informatie met Dirk Jan Booij van de Milieufederatie Noord-Holland: 075 - 635 15 98):
- Donderdag 18 februari in café Concordia, Koningsstraat 50 te Hippolytushoef, over gebiedsgericht beleid.
- Woensdag 24 februari in het gemeentehuis van Haarlemmermeer, Raadhuisplein 1 te Hoofddorp, over Schiphol.

Tot ziens op de 17e!!
Wij hopen dat u de 17e kunt komen. Het belooft een kort en krachtig debat te worden. We verwachten ongeveer 60 bezoekers. Wilt u meer weten, belt u dan met het Milieucentrum Amsterdam: 020 - 624 15 22, Albert ten Kate of Bas de Jong.

Deel: ' Verkiezingendebat over tweede Coentunnel '