1999-01-22

Vernieuwde C1000 P.C Hooftplein in Harderwijk

C1000 P.C. Hooftplein is C1000 Stadsdennen geworden!

De bekende C1000-supermarkt aan het P.C. Hooftplein in Harderwijk is stevig opgeknapt. De complete supermarkt is in nieuwe frisse kleuren geschilderd. De koelingen, vriesmeubels en de complete zuivelafdeling zijn vernieuwd. Verschillende assortimenten, ook die van zuivel zijn fors uitgebreid en gemoderniseerd.

- EN... EEN ANDERE EIGENAAR EN EEN ANDERE NAAM! -

Deze totaal vernieuwde C1000-supermarkt is in handen gekomen van de heer Erwin van Andel, een jonge enthousiaste vakman die zijn sporen in dit vak verdiende onder meer als bedrijfsleider bij een grote C1000 in Apeldoorn. Ondernemer Van Andel: "Met deze renovatie wil ik laten zien dat wij er alles aan doen om het winkelen zo aangenaam mogelijk te maken. Op onze inzet mag elke klant rekenen". Woensdag 20 januari is de gerenoveerde C1000 heropend onder een nieuwe naam: C1000 STADSDENNEN.

- VOORDELIG WINKELGENOT VOOR DE VOLGENDE EEUW -

Net als bij de andere ruim 350 C1000-supermarkten in Nederland staat C1000 Stadsdennen model voor hoogwaardige kwaliteit, ruime keus in vers en kruidenierswaren, aangenaam winkelklimaat, persoonlijke service en natuurlijk: lage prijzen. Bij C1000 kan eke klant zelf bepalen wat hij of zij betaalt. Want naast de bekende A-merken die in overvloed aanwezig zijn is er ook het eigen huismerk van C1000: C1000 Selectie. Een uitgekiende reeks producten van sublieme kwaliteit tegen verrassend lage prijzen. Tenslotte is er nog een assortiment van 500 producten met een ongekend laag prijsniveau. Aan deze factoren dankt C1000 zijn populariteit als snelstgroeiende supermarktketen van ons land / Meer informatie kunt u inwinnen bij: De heer E. van Andel, C1000 Stadsdennen, P.C. Hooftplein 10, 3842 HB Harderwijk, telefoon 0341 - 414659

Deel: ' Vernieuwde C1000 P.C Hooftplein in Harderwijk '