20 september 2001, Amsterdam

Versatel introduceert gecombineerd spraak en internet product over DSL inclusief maandelijks beltegoed van maximaal EUR 150

Versatel Telecom International N.V. heeft vandaag aangekondigd dat het een gecombineerd ISDN spraak en breedband internettoegang product over DSL voor de zakelijke markt kan aanbieden. Onder de naam 'Business All In' biedt Versatel de producten aan meer dan 250.000 bedrijven die zich bevinden in een straal van 5 kilometer van Versatel's 105 operationele wijkcentrales in Nederland. Bovendien zal Versatel als eerste op de Nederlandse vaste telefonie markt een maandelijks beltegoed tot maximaal EUR 150 (excl. BTW) introduceren voor gesprekskosten.

Het gecombineerde dienstenpakket gebruikmakend van één koperen telefoonlijn bestaat uit:

- een ISDN-2 spraakoplossing

- permanente internettoegang zodat men altijd online kan zijn
- een maandelijks beltegoed van EUR 75 of EUR 150 (excl. BTW)
- de beschikking over minimaal vier telefoonnummers
- compatibiliteit met de ISDN infrastructuur van bestaande klanten
producten vanaf EUR 149 (excl. BTW)

Versatel blijft vooruitlopen op de groeiende vraag naar kostenbewuste telecomoplossingen vanuit de zakelijke markt. Met de introductie van dit gecombineerde product is het nu mogelijk voor klanten om tegelijkertijd van internet gebruik te maken en telefoongesprekken te voeren.

Attila Gültuna, Managing Director van Versatel Nederland, verklaart: 'Versatel blijft gericht op de verdere innovatie van onze direct access producten (producten die gebruikmaken van ons eigen netwerk). Het gecombineerde aanbod van ISDN spraak en permanente internettoegang vormt een ideale en kostefficiënte oplossing voor bedrijven om te voorzien in hun dagelijkse telecombehoeften. Zeker gezien de hoge penetratie van ISDN in Nederland, zien we dit product als een goede mogelijkheid om ons bestaande marktpotentieel en klantenbestand uit te breiden.'

Surf voor meer informatie naar www.versatel.nl.

Deel: ' Versatel introduceert spraak en internet over DSL '