Ten Hagen & Stam

Onderwerp- gebied , Industrie Zend- & Ontvangtechniek
Product / Event

Bericht Frequentietabellen voor scanners 2000

Voor vele scanner-enthousiasten goed nieuws. De nieuwe Frequentietabellen is er weer: Frequentietabellen voor scanners 2000. Nieuw in deze inmiddels al weer 15e druk is de uitbreiding van hoofdstuk 1, met scannerinformatie en praktische uitleg, en Hoofdstuk 5, het hoofdstuk met de Politie-roepnummers. Diverse hoofdstukken zijn tevens beter ingedeeld om het zoekwerk aanmerkelijk te vereenvoudigen. Ook nu weer kan men ervan verzekerd zijn dat er weer veel tijd en zorg is besteed aan het verzamelen van actuele informatie. Titel : Frequentietabellen voor scanners 2000 Auteur : J. Völkers ISBN : 90 538 1120 6 Prijs : 54,50 Voor bestellingen van de bestseller Frequentietabellen voor scanners 2000 kan men bellen naar: ten Hagen & Stam, afdeling klantenservice, tel. 070 304 69 82. Faxen kan ook: 070 304 57 13. Dit boek is tevens bij de erkende boekhandel verkrijgbaar. Wilt u meer informatie ontvangen over deze of verdere uitgaven van ten Hagen & Stam, e-mail ons dan: info.industrie@wkths.nl

Product / Event prekveld@kluwer.nl
Present-Exemplaar prekveld@kluwer.nl