Vakopleiding Transport en Logistiek

12 SEPTEMBER 2001
Geslaagde bijeenkomst met veel pers en genodigden

Bestuursvoorzitter Vakopleiding Transport en Logistiek slaat eerste paal nieuwbouw Rotterdam

De eerste paal voor het nieuwe pand van Vakopleiding Transport en Logistiek, dat in mei 2002 wordt opgeleverd, is 7 september geslagen. De regio's Zuid Holland, Utrecht en met name het gebied Groot Rotterdam en de Drechtsteden kunnen door deze nieuwbouw beschikken over een flink uitgebreide opleidingslocatie voor beroepsopleidingen in de sector transport en logistiek, haven, op- en overslag en de Rijn- en binnenvaart. In het nieuwe pand worden eveneens het Examenbureau KOFS, RISC en Transactiv gehuisvest.

Eerste paal
Het slaan van de eerste paal is, onder het toeziend oog van vertegenwoordigers van het Gemeentelijk Havenbedrijf Rotterdam en de Deelgemeente Charlois, verricht door de bestuursvoorzitter van de Vakopleiding, de heer H.P.J. Denessen. Afgevaardigden waren aanwezig van het bouwadviesbureau E3D, dat de Vakopleiding gedurende het hele bouwproces zal ondersteunen, Architectenbureau Joost P. Bijl, de aannemer IBC Utiliteitsbouw, installatiebedrijf GTI, het KOFS, RISC en Transactiv.

Rondvaart
Na afloop hebben de genodigden, de pers en het eigen personeel een rondvaart gemaakt op het binnenvaartinstructievaartuig ms. de Prinses Irene van de Vakopleiding. Het schip voer in de Waalhaven, zodat de omgeving van het nieuwe pand alvast bekeken kon worden.

Meer informatie
U wordt op de hoogte gehouden van de vorderingen omtrent de nieuwbouw. Voor meer informatie over de opleidingen en cursussen van Vakopleiding Transport en Logistiek kunt u bellen met 0900-1442.

Zoekwoorden:

Deel: ' Verslag slaan eerste paal nieuwbouw vakopleiding Logistiek '