Vitesse Nieuws

Elke dag verslag van het trainingskamp in Spanje !

Vanaf maandag 18 januari zal de Vitesse site elke dag een verslag verschijnen van het 8-daagse trainingkamp van de Vitesse selectie in Spanje. Nu alvast dag 1 en 2.

Zondag 17 januari

18 Vitesse spelers en 9 man begeleiding verzamelen zich om 10.00 uur s'ochtends op Gelredome voor de reis naar Spanje. De spelers Ax (herstellende van ziekte), Jochemsen (verwacht deze week vader te worden), Curovic, Trustfull en Willems (allen herstellende van knieblessures) blijven achter in Nederland. Steve Goossen sluit zich dinsdag aan bij de selectie, Steve is gisteren vader geworden van een gezonde dochter !
Via Dusseldorf en Barcelona komt het gezelschap om 20.30 uur aan in Chiclana de la Frontera, nabij Cadiz in Zuid Spanje. In de avond komen nog een tiental spelers van NAC een praatje maken met trainer Neumann. Naast NAC verblijven ook Fortuna, Heerenveen, Cambuur en een aantal Duitse ploegen in de buurt. Om 23.00 uur gaat iedereen onder de wol.

Maandag 18 januari

Nadat de wekker om 7.30 is afgegaan, is de dag om 8.00 uur begonnen met een strandloop van een half uur. Na het ontbijt om 9.00 uur vertrekt de selectie met twee busjes naar het (prima)trainingsveld. Hier wordt twee uur lang hard en fanatiek getraind. Na de lunch staat Herbert Neumann de meegereisde journalisten van VI, De Telegraaf, Arnhemse Courant en De Gelderlander te woord. Aan het einde van de middag wacht de derde training. Hertha BSC, de tegenstander van Vitesse donderdag a.s. en de club van Brian Roy, Rob Maas en Dick van Burik, is inmiddels ook in het hotel gearriveerd.

Dinsdag het verslag van dag 3 van het trainingskamp van Vitesse.

Wedstrijd om Amstelcup tegen NAC verzet
De wedstrijd tegen NAC is definitief verplaatst naar dinsdag 2 februari. Aanvangstijdstip is 20.00 uur. Gelredome zal vanaf 18.00 uur geopend zijn. Informatie over de speeldatum van de competitiewedstrijd tegen PSV volgt.

Deel: ' Verslag trainingskamp Vitesse in Spanje '