Exact

Delft, 12/09/99

Wizzl: Klant van het Jaar 1999

Op 7 december 1999 vond de uitreiking van de Klant van het Jaar 1999 plaats.

Vijf genomineerde bedrijven dongen mee naar deze prijs:

Openbaar Lichaam Afvalverwerking Zeeland
Wizzl B.V.
U.P.C. B.V.
Handelsonderneming Revaho B.V.
PricewaterhouseCoopers

Na ontvangst door Peter van Haasteren, directeur van Exact Nederland, van de genomineerden en hun dealers werd er een presentatie van Exact gegeven. Na de presentatie werd de geheel vernieuwde afdeling Support bezocht en kreeg men alhier een uitleg van onder andere de laatste ontwikkelingen op het gebied van telefoonafhandeling.

Om 17.00 uur stonden er 2 limousines te wachten om te vertrekken naar het Feyenoord Stadion "De Kuip". Na een rondrit door Rotterdam werd men opgewacht in de Business Unit van Exact. Om 18:30 maakte Ben Wijnstekers (36-voudig Nederlands voetbalinternational en oudspeler van Feyenoord) bekend wie de Klant van het Jaar 1999 zou worden:

Peter van Haasteren en Pieter Koevoets (Manager Operations Wizzl B.V.) drinken samen een glaasje champagne.

In het juryrapport zijn de volgende redenen genoemd:

Wizzl werkt sedert 1995 met Exact software. Na een minder goede ervaring met een maatwerk-oplossing ging Wizzl op zoek naar een nieuw afrekensysteem, waarbij de kracht moest liggen in een standaard product met standaard functionaliteiten. Aangezien men al jaren met de administratieve software van Exact werkte, werd onderzocht of de Wizzl-filialen met het Exact product voor de winkelautomatisering, E-POS zou kunnen werken. Na een grondige analyse bleek dit mogelijk te zijn. Dit werd het begin van een goede relatie tussen klant, dealer Eijsink Afrekensystemen én Exact Retail.

Het persoonlijk contact tussen Wizzl, Eijsink en Exact heeft de juiste basis gelegd voor een perfecte beheersing van Wizzls winkelautomatisering. Wizzl is een loyale klant die altijd naar een acceptabele oplossing zocht. De communicatie verloopt bovendien altijd prettig, soepel en correct.

De loyaliteit van Wizzl overschrijdt zelfs de landgrenzen. Men heeft zich voor 100% ingezet om de Duitse Bundesbahn te overtuigen dat men ook met Exact software, inclusief E-POS, moest gaan werken. Door het onvoorwaardelijke vertrouwen van Wizzl in Exact software heeft men de Duitse spoorwegen kunnen overhalen om de keuze op Exact te laten vallen. Op dit moment werken reeds 50 filialen van Wizzl met Exact en is het laatste filiaal vorige week feestelijk geopend.

Wizzl B.V. was tesamen met haar dealer Eijsink Afrekensystemen aangenaam verrast en lieten zich samen met de andere genomineerden de Champagne goed smaken. Na de uitreiking volgde een gezamelijk diner om daarna de wedstrijd van de 2e ronde in de Champions League, Feyenoord
- Olympique Marseille te gaan bekijken. Deze zinderende wedstrijd paste precies in het sfeer van de Klant van het Jaar. Door gedegen samenspel en goede inzet komt men tot een positief resultaat.

Exact Software feliciteert hierbij nogmaals Wizzl b.v. met hun titel "Klant van het Jaar 1999"

Deel: ' Verslag uitreiking prijs 'Klant van het Jaar 1999' '