Universiteit van Utrecht

25 t/m 28 februari 1999

Verteltheaterdagen
Met als thema "Door de tijd heen’ wordt van donderdag 25 t/m zondag 28 februari de derde editie van de Verteltheaterdagen gehouden. In verschillende theaters in de Utrechtse binnenstad zijn ruim 40 voorstellingen voor jong en oud te zien. Naast een stoet aan internationale vertellers uit ondermeer Frankrijk, Kenia, Marokko, Peru en India treden tijdens de Verteltheaterdagen ook vele ‘meestervertellers’ uit Nederland op. Dit jaar zijn dat onder andere Willem de Ridder, Helmert Woudenberg, Mirjam Mare, Anne van Delft en Anton Groothuis. Naast de reguliere voorstellingen bieden de Verteltheaterdagen nog wat extra. Er is een Doorlopend Podium, waarop de theatermakers het publiek alvast een voorproefje geven van hun voorstelling. Het Open Podium is voor aanstormend talent en elke dag is er een WATVERTELJE-MENU: diner en verhaal in één. Nieuw dit jaar is de Late Night; elke dag wordt afgesloten met een vertel-toegift in het café van Parnassos.

De Verteltheaterdagen is een samenwerkingsverband tussen de stichting ZIMIHC, stichting het Verteltheater en Parnassos, het Internationaal en Cultureel Centrum van de Universiteit Utrecht.

Zoekwoorden:

Deel: ' Verteltheaterdagen in Utrecht 'Door de tijd heen' '