VERTIS GAAT ERP ON-LINE AANBIEDEN

Datum: 23-08-1999

Oracle Partner Vertis gaat speciaal voor het midden- en kleinbedrijf ERP via het Internet aanbieden. Na goede ervaringen met eigen applicaties die via het web worden aangeboden wil Vertis nu ook het ERP-pakket Oracle Applications on-line gaan aanbieden.

Groot voordeel van een applicatie die via het web wordt aangeboden, is dat de MKB-klanten nu niet meer zelf het pakket hoeven aan te schaffen. Hierdoor hoeven ze zich niet meer te bekommeren om nieuwe releases, onderhoudszaken en hardware. De Oracle-software wordt één keer geïnstalleerd bij Vertis, waarna de software via een internetverbinding kan worden benaderd. Volgens dit concept betaalt de gebruiker per transactie waarbij ze dus tegen minimale inspanningen en kosten maximale branchefunctionaliteit tot hun beschikking hebben.

Vertis kan Oracle Applications door middel van de snelle implementatiemethode van Oracle (Fast Forward) implementeren.

Vertis
Vertis is een system integrator die zich richt op de (semi) procesindustrie, waarbij gebruik wordt gemaakt van EDI, telecommunicatie, Oracle technologie, Internettechnologie en geïntegreerde logistiek. Vanuit de vestigingen in Groningen, Veendam, Hengelo en Wageningen werken ruim 300 medewerkers.

Deel: ' Vertis gaat ERP on-line aanbieden '