Vierde Europese Fraude Conferentie op 27 en 28 september

Datum: 27 en 28 september a.s.

De Association of Certified Fraud Examiners (ACFE) is de wereldwijde beroepsorganisatie van fraude-onderzoekers en -bestrijders. De beroepsorganisatie is enig in zijn soort en telt momenteel circa 25.000 leden.

Op 27 en 28 september aanstaande organiseert de Europese afdeling van de ACFE in het Mariott Hotel in Amsterdam de vierde Europese Fraude Conferentie.

Tijdens deze tweedaagse internationale conferentie staan drie thema’s centraal, namelijk de samenwerking tussen de private en de publieke sector bij de bestrijding van fraude, interne fraude en het gebruik van informatie en communicatie technologieën bij het opsporen van fraude. Vooraanstaande sprekers uit Groot-Brittannië, Nederland en de Verenigde Staten delen aan de hand van praktijkcases hun ervaringen met de deelnemers.

Onder de deelnemers uit diverse, voornamelijk Europese landen zijn vertegenwoordigers aanwezig uit het bankwezen, de verzekeringswereld, de overheid, de politie, de sociale verzekeringssector en de accountancy.

U wilt deze Conferentie toch niet missen? Reageer vandaag nog en belt u met mevrouw Tina Schuurmans, telefoon 030 2598 454. U bent dan verzekerd van een gereserveerde plaats op 27 en 28 september aanstaande.

Organisatie: Association of Certified Fraud Examiners, European Region

adres: Postbus 8138