Gemeente Den Haag

Actuele berichten >> Persberichten >>

2001-07-19: Gemeente Den Haag organiseert vierde Telecom Businessmeeting pag.nr.=7890

De gemeente Den Haag organiseert op woensdag 5 september 2001 om 15.30 uur voor de vierde achtereenvolgende keer de Telecom Businessmeeting Haaglanden in de Nieuwe Kerk in Den Haag.

Ondernemers en politici in de Haagse regio kunnen tijdens de bijeenkomst, die bestaat uit een minisymposium en een netwerkbijeenkomst, kennis nemen van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van technologie, media en telecommunicatie. Het thema is dit jaar "Breedband Is Beter".

Onder leiding van Vincent Everts van Insight Capital zullen vertegenwoordigers van verschillende bedrijven en organisaties hun visie geven op de toepasbaarheid die de breedbandtechnologie biedt. Sprekers zijn onder meer; drs. Ben Verwaayen Vice President van Lucent Technologie en oud-minister van Economische Zaken en voorzitter van de internet-organisatie ISOC.NL, mr. J.E. Andriessen.

Breedbandverbinding is een van de nieuwste infrastructurele mogelijkheden die sterk in trek is bij de bedrijfsvoering van grote en kleine ondernemingen. Breedband biedt de ondernemer een razendsnelle verbinding via het Internet en de mogelijkheid grote bestanden snel via het WWW uit te wisselen. Momenteel maakt nog geen 2 procent van de online Europeanen gebruik van een breedbandverbinding. Naar verwachting zal dit in 2003 meer dan 21 procent zijn. De ondernemers uit de Haagse regio mogen daarbij zeker niet ontbreken.

Toegang is gratis. Aanmelden is mogelijk via de website www.haaglandentelecom.nl

Deel: ' Vierde Telecom Businessmeeting in de Nieuwe Kerk Den Haag '