Ingezonden persbericht

Viewlocity introduceert TradeSync* 3.0 voor SCEM

Levert mondiaal toegevoegde waarde door uitgebreide taalselectie en gezamenlijke orderafhandeling voor omvangrijke supply chains

Amsterdam, 11 oktober 2001 -- Viewlocity heeft vandaag de beschikbaarheid bekend gemaakt van de TradeSync 3.0 Supply Chain Event Management (SCEM) suite. De bestaande robuuste functionaliteit op het gebied van integratie, monitoring en alerting wordt reeds wereldwijd door klanten van Viewlocity gebruikt. De toevoeging van samenwerkende oplossingen voor uitzonderingssituaties, betekent dat bedrijven nu een krachtig instrument in handen krijgen om verstoringen in hun (extended) supply chains snel te traceren en op te lossen.

Michael Handley, Viewlocity's Executive Vice President of Product Operations, zegt hierover het volgende: "Deze nieuwste release is van een productrijpheid die niet wordt aangeboden door andere partijen die claimen SCEM functionaliteit te leveren. Met TradeSync zetten onze klanten en hun partners nieuwe standaards op het gebied van kostenbesparingen en dienstverlening. Tegelijkertijd kunnen ze hun risico's wat investeringen in voorraden en nieuwe technologieën betreft, tot een minimum beperken."

Met de 3.0 release van TradeSync biedt Viewlocity een werkelijk mondiale oplossing. De uitgebreide talenmogelijkheden maken het de individuele gebruiker mogelijk om zelf de taalkeuze van de schermen en de gegevens in te stellen. Doordat er meerdere schermconfiguraties mogelijk zijn, kunnen klanten van Viewlocity alle verschillende look-and-feel combinaties instellen die nodig zijn om alle gebruikers in iedere (extended) supply chain optimaal te ondersteunen. In combinatie met de uitgebreide talenmogelijkheden betekent dit dat zelfs één enkele individuele gebruiker in een decentraal filiaal, een op maat gesneden gebruikerservaring kan worden aangeboden, die volledig aansluit op zijn of haar specifieke zakelijke wensen en behoeften.

Met de introductie van Order Collaboration voegt Viewlocity nog meer waarde toe aan TradeSync*, aangezien de gebruiker hiermee in real time verstoringen in de supply chain kan opsporen en corrigeren. Order Collaboration stelt zowel handelspartners met zeer geavanceerde systemen als partners met minder ontwikkelde systemen in staat deel te nemen aan de beheersing van supply chain processen tussen meerdere bedrijven. Denk hierbij aan de mogelijkheid tot het updaten van de status, zodat alle betrokkenen inzicht kunnen krijgen in de laatste stand van zaken, het wijzigen van orders, het aanmaken van orders en het annuleren van orders als antwoord op gesignaleerde afwijkingen. TradeSync onderscheidt zich daarmee van andere decision support tools, omdat het uitermate krachtige tools voor probleemoplossing biedt.

"Gegeven het huidige economische klimaat komt de introductie van TradeSync* 3.0 precies op het juiste moment. Het biedt klanten de mogelijkheid optimaal gebruik te maken van de verborgen waarden in hun bestaande onderneming en hun investeringen in supply chain-oplossingen," aldus Handley.

Over Viewlocity
Viewlocity is een wereldwijd opererende aanbieder van oplossingen op het gebied van Supply Chain Event Management (SCEM). Met de TradeSync(tm) Suite kunnen bedrijven hun (extended) supply chain monitoren op gebeurtenissen en verstoringen die van invloed zijn op hun vermogen om orders uit te leveren aan klanten, het voorraadbeheer te optimaliseren en te voldoen aan de eisen voor verzendingen. Wanneer er verstoringen worden gesignaleerd, berichten de producten van Viewlocity de desbetreffende partijen, doen ze aanbevelingen voor correctieve maatregelen en maken hierdoor een gezamenlijke probleemoplossing mogelijk.

Viewlocity onderscheidt zich van de concurrentie door de ruim 10 jaar ervaring in het succesvol aanbieden van waardevolle softwareproducten aan de top 2000 bedrijven ter wereld. De klanten worden bedient vanuit 15 kantoren over de hele wereld, met een wereldwijd hoofdkantoor in Atlanta (VS), een Europees hoofdkantoor in Londen (GB) en vestigingen voor de regio Azië-Pacific in Japan, China, Hong Kong, Singapore, en Australië. Aansprekende klanten van Viewlocity zijn onder andere American Standard, Carrefour, DHL Worldwide Express, Philips, Exel en Volvo. Meer informatie kunt u vinden op de Viewlocity website: www.viewlocity.com .

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Text 100 BV
Dennis Doodeman