Bedrijf: WINS
Tel. 071 - 5 14 46 84
website: https://www.win-s.com
email: viewnow@win-s.com

ViewNow! is GRATIS te downloaden op www.win-s.com.

Leiden, 21 mei 1999: WINS, distributeur/reseller in oplossingen voor o.a. Windows NT- en Internet, maakt bekent dat vanaf vandaag ViewNow! voor Windows 95/98 GRATIS van haar website is te downloaden.

ViewNow! is een programma waarmee u 'portable' stand-alone fax-bestanden kunt aanmaken die u bijvoorbeeld per email kunt verzenden. Een ViewNow! gecomprimeerd fax-bestand kan zonder de benodigde applicatie waarin het is aangemaakt worden geopend.

Hoe werkt het precies?
Tijdens de installatie van ViewNow! wordt er een ViewNow! printer driver aangemaakt (net zoals een normale printer driver). Als u vanuit een Windows applicatie (ELKE Windows applicatie) naar de ViewNow! printer print, krijgt u de mogelijkheid om een bestandsnaam op te geven waarin het 'portable' ViewNow! formaat wordt opgeslagen. Dit bestand kan later worden geopend door iedere gebruiker zonder additionele software te hoeven installeren. U kunt op deze manier bijvoorbeeld HTML-, Word-, Excel e.a. documenten via email verzenden zonder dat de ontvanger zich zorgen hoeft te maken over de benodigde software.

Bent u nieuwsgierig geworden? Download dan nu ViewNow! op https://www.win-s.com (eerste pagina).

Deel: ' ViewNow! gratis beschikbaar op www.win-s.com. '