PERSBERICHT - 09 FEBRUARI 2000

Virtueel reisbureau Kristal Reizen groot succes

Vakantie bij Kristal Reizen begint op Internet

Johan Kras

Kristal Reizen heeft nu een compleet virtueel reisbureau dat dagelijks meer dan 250 bezoekers trekt. Wie op Internet de website https://www.kristal.nl. opzoekt, kan stapsgewijs het virtuele reisbureau voor busvakanties doorwandelen.

Met een klik van de muis kunt u op uw gemak het overzichtelijke reisprogramma met prachtige foto's en uitgebreide informatie doorbladeren.

Via `links' komt u op de websites van de gewenste bestemmingen en van de hotels zodat u ook daar een kijkje kunt nemen.

On-line boeken
Wilt u direkt on-line boeken, geen probleem. Even een electronisch formuliertje invullen en met een klik versturen. Boekt u op werkdagen voor 15.00 uur dan ontvangt u nog dezelfde dag de definitieve bevestiging en het referentienummer in uw mailbox.

Modern bedrijf
Het in 1983 door Johan Kras opgerichte Kristal Reizen is anno 2000 een modern bedrijf met een gevarieerd aanbod busvakanties: excursiereizen, excursierondreizen en stedenreizen door heel Europa.

De busvakanties van Kristal Reizen zijn overzichtelijk op de website en in de brochure bijeengebracht. U kunt direkt bij Kristal Reizen boeken of bij diverse geselecteerde reisbureaus.

Voor het boeken van een busvakantie of het aanvragen van een brochure is Kristal Reizen 7 dagen per week telefonisch bereikbaar op nummer 073-599 66 00.

Dag en nacht
Maar u kunt dag en nacht terecht in het complete virtuele reisbureau van Kristal Reizen op Internet: www.kristal.nl. Hier vindt u uitgebreide informatie over de busvakanties en kunt u vast een kijkje nemen op de vakantiebestemming van uw keuze en b.v. een uitstapje maken naar de `Sagrada Familia' in Barcelona of het stadhuis in Praag met de astronomische klokketoren. Met een klik van de muis kunt u direkt boeken bij Kristal reizen, of een brochure bestellen als u alles nog eens rustig wilt nalezen.

Kristal Reizen richt zich met name op het gebied ten zuiden van de lijn Den Haag, Utrecht, Apeldoorn, Arnhem. Met ingang van dit seizoen heeft Kristal Reizen het servicegebied uitgebreid met Overijssel.

Duidelijkheid
De kracht van Kristal reizen is duidelijkheid - de consument weet waar hij aan toe is: waar hij naar toe gaat, wat het kost en wat hij er voor krijgt. Kortom: schitterende reizen en heldere prijzen. Kristal Reizen gebruikt uitsluitend bussen van bedrijven die bij de Stichting Keurmerk zijn aangesloten en met de chauffeurs daarvan worden goede afspraken gemaakt.

Aantrekkelijk
Busvakanties zijn aantrekkelijk voor mensen die van een goed verzorgde, gezellige en afwisselende vakantie houden met cultuur in het programma. Door samen in de bus te reizen, leert u gemakkelijk mensen kennen met eenzelfde interesse. De chauffeur, de reisleider of gids zijn altijd bereid u te helpen. Dat geeft aan veel mensen een vertrouwd gevoel.

Zo kunt u optimaal genieten van een onbezorgde vakantie. Kristal Reizen is ANVR-lid en aangesloten bij de Stichting Garantie Reisgelden (SGR) en bij de Stichting Calamiteitenfonds Reizen.

Voor vragen over dit bericht:

Johan Kras, directeur Kristal Reizen
5324 ZH AMMERZODEN,