AUTOBOULEVARD

VIRTUELE BEVRIJDINGSLOOP OP AUTOBOULEVARDSITE.

De Autoboulevard Utrecht heeft op zijn Internetsite speciale aandacht gegeven aan de 5 mei gedachte door als eerste in Nederland een Virtuele Bevrijdingsloop te organiseren.
Iedereen met een goede conditie, een goede PC, een goede Internetaansluiting en in het bezit van een vaardige bediening van de muis kan deelnemen aan deze loop over een afstand van 20 dealers. De Start wordt gegeven voor het pand van de Nissan dealer, waar ook de eerste controlepost zijn eerste vraag stelt. Er moeten in totaal 20 controlevragen worden beantwoord. Heeft men dit gedaan en is de loop volbracht op 5 mei a.s. tussen 8.00 uur en 20.00 uur dan kan men meedingen naar de 20 auto's met een schaal van 1:87, waarvan elke dealer er een beschikbaar heeft gesteld. Tevens krijgen de winnaars een uniek T-shirt en komt men in aanmerking voor Eeuwige Roem. Bij de prijsuitreiking welke op de (echte) Autoboulevard zal plaatsvinden, wordt de verreden brandstof (binnen Nederland) door Q8 volledig vergoed. Voor informatie en deelname aan deze Virtuele Bevrijdingsloop kan met terecht op de homepage van de Autoboulevard Utrecht. Het adres is: www.autoboulevard.nl

Voor informatie: A. Megelink Telefoon overdag: 030-2644444.

04 mei 99 07:32

Zoekwoorden: