Rotterdam/Utrecht, 22 maart 2000

VNC-erkenning voor Ahoy’ Rotterdam

Ahoy’ Rotterdam, in de persoon van Venue Manager José Schaap, ontving vandaag uit handen van directeur drs. Cees Langeveld van de Stichting Uitvoering Erkenningsregeling VNC het certificaat Erkende Congresaccommodatie. De overhandiging vond plaats op de stand van Ahoy’ Rotterdam op de beurs Evenement in de Jaarbeurs Utrecht. Ahoy’ presenteert zich hier onder het motto "Het best bewaarde geheim van Ahoy’ Rotterdam". Wat veel mensen namelijk niet weten is dat Ahoy’ Rotterdam aanmerkelijk meer te bieden heeft dan (ruimte voor) grootschalige publieksevenementen, concerten en entertainment. Na de recente verbouwing, voltooid in september 1998, beschikt het Rotterdamse complex o.a. over een state-of-the-art congres- en vergadercentrum met een scala aan meetingrooms, hospitality-suites en vergaderfaciliteiten. Voorzieningen die met ingang van vandaag van het predikaat Erkende Congresaccommodatie zijn voorzien.

Bevestiging

Venuemanager José Schaap is blij met de erkenning. "Enerzijds is het een bevestiging dat de recente verbouwing en uitbreiding van ons complex zijn gerealiseerd conform de kwaliteitseisen en wensen van de veeleisende congres- en vergadermarkt. Anderzijds helpt het ons duidelijk te maken dat Ahoy’ aanmerkelijk meer te bieden heeft dan grootschalige concerten en entertainment. Bovendien houdt het je scherp. Een dergelijke erkenning schept immers verwachtingen die je dag in dag uit zult moeten waarmaken", aldus Schaap.

Kwaliteit

De erkenningsregeling is een initiatief van de Vereniging Nederlandse Congresbelangen (VNC), die hiermee de kwaliteit en doorzichtigheid van de congres- en vergadermarkt als geheel tracht te verbeteren. Bij klanten bestond een overduidelijke behoefte aan een soort keurmerk. De erkenningsregeling voorziet in deze behoefte en maakt het voor klanten gemakkelijker een verantwoorde keuze te maken uit het enorme aanbod aan congres- en vergaderaccommodaties. De erkenning geldt in principe voor onbepaalde tijd en voorziet eenmaal per jaar in een toets of de accommodatie nog aan de gestelde normen voldoet.

Afdeling Communicatie Ahoy’ Rotterdam

Deel: ' VNC-erkenning voor Ahoy’ Rotterdam '