VNU

VNU NEEMT BELANG IN EUROCLIX

VNU heeft via VNU Business Information Europe overeenstemming bereikt met 'Koninklijke Kampert en Helm Rotaform bv' en 'Motioncontainer Interactive Architects bv' over een belang van 22,5% in de Nederlandse onderneming EuroClix bv. EuroClix is een op permission marketing en loyalty management gebaseerd spaarprogramma.

Leden van EuroClix ontvangen via e-mail en de website www.euroclix.nl informatie en aanbiedingen op maat over onderwerpen die zij hebben opgegeven (permission marketing). EuroClix beloont haar leden hiervoor met een spaarconcept in de vorm van punten (loyalty management). De gespaarde punten (‘Clix’) kunnen worden ingewisseld voor euro’s.

Met het belang in EuroClix heeft VNU Business Information Europe haar positie als aanbieder van marketinginformatiediensten verder uitgebreid met e-mail marketingdiensten.

EuroClix, dat zes maanden bestaat, heeft inmiddels 40.000 leden en zal haar activiteiten binnenkort uitbreiden naar andere Europese landen.

Perscontacten: Maarten Schikker 023 546 36 00
Investor Relations: Rob de Meel 023 546 36 68