Gemeente Nijmegen

Opleiding consulent werk en inkomen

Het NivAS, de gemeente Nijmegen, JOB Opleidingen en Service- en Adviesbureau Van Kesteren van Vliet organiseren gezamenlijk een opleiding Consulent Werk en Inkomen. In de Centra voor Werk en Inkomen werken Arbeidsvoorziening, Uitvoeringsinstellingen (GAK, Cadens enzovoort) en de gemeente samen om werkzoekenden aan werk en indien nodig aan een uitkering te helpen. De opleiding is bedoeld voor werklozen wiens opleiding op ten minste HBO-niveau ligt en die tenminste een jaar werkloos zijn (woont men in Nijmegen, dan is zes maanden voldoende). Behoort u tot deze doelgroep en hebt u recht op een uitkering dan bent u mogelijk een kandidaat voor de opleiding.

U kunt een informatiepakketje aanvragen bij Service- en Adviesbureau Van Kesteren Van Vliet BV, Stieltjesstraat 99 te Nijmegen, telefoon 024-3228212. Op 15 april 1999 wordt voorlichting gegeven op de KU te Nijmegen. Het voorlichtingspakket bevat een uitnodiging voor deze voorlichtingsbijeenkomst.

Deel: ' Voorlichting opleiding consulent werk en inkomen Nijmegen '