Cap Gemini S.A., Parijs, 16 juli 1999

Voorlopige telling Cap Gemini S.A.
12,2 miljoen aandelen aangeboden

In verband met het bod, omschreven in het biedingsbericht, gedateerd 24 juni 1999, dat Cap Gemini S.A. heeft uitgebracht op alle uitstaande gewone aandelen van Cap Gemini N.V. welke nog niet door haar gehouden werden, delen Cap Gemini S.A. en Cap Gemini N.V. mee dat een voorlopige telling laat zien dat op 15 juli 1999 ongeveer 12,2 miljoen aandelen zijn aangeboden. Hiermee komt het potentiële belang van Cap Gemini S.A. in Cap Gemini N.V. van 56,4% op een percentage tussen 84% en 85%.

Cap Gemini S.A. zal op maandag 19 juli a.s., na sluiting van de beurs van Parijs, kenbaar maken of zij haar bod gestand doet of niet.

Cap Gemini Group

Cap Gemini Group is the largest European computer services and business consultancy company. Founded over 30 years ago, we employ around 40,000 people in 16 European countries, the USA and the Far East, and our revenue is FF 25.9 billion. Cap Gemini works with clients to enable them to run their businesses better, by developing and implementing strategic and operational management and information technology solutions that enable them to address their most critical issues. For more information visit our website at: www.capgemini.com

Cap Gemini S.A.
Florencel Mairal