Politiebericht Oss 24-09-2001
Politiebericht district Maasland

SNELHEIDSCONTROLE, Vorstenbosch

Zondagmiddag is snelheidscontrole gehouden op de Nistelrodesedijk in Vorstenbosch. Op deze weg waar 80 km/u gereden mag worden, werden 279 voertuigen gecontroleerd. Hiervan reden er 22 te hard. De hoogste snelheid was 114 km/u.

BOETE VOOR RIJDEN ONDER INVLOED

Zondagavond is een 52-jarige man uit Oss bekeurd. Hij reed met een auto terwijl hij te veel gedronken had. De man kreeg een rijverbod van
1 uur en een boete van fl. 410,-. De controle vond plaats op de Docfalaan in Oss.

In de nacht van zondag op maandag is een 22-jarige man uit Ravenstein bekeurd. Hij reed met een auto terwijl hij te veel gedronken had. De man kreeg een rijverbod van 3 uur. De controle vond plaats op de Hamstraat in Huisseling.

VROUW AANGEHOUDEN VOOR BRANDSTICHTING, Heeswijk Dinther

In de nacht van zondag op maandag werd brand gemeld in een woning aan de Abt Neefsstraat in Heeswijk Dinther. Door de brandweer werd de brand geblust. In de woning werd door de brand nagenoeg geheel verwoest. Uit onderzoek bleek dat een 43-jarige vrouw, die in de woning woonde, brand had gesticht. De vrouw, die onder invloed van alcohol bleek te zijn, is aangehouden en voor verder onderzoek ingesloten.

SNELHEIDSCONTROLE, Oss

Maandagmorgen is snelheidscontrole gehouden op de Zaltbommelseweg in Oss. Van de 127 gecontroleerde voertuigen werden er 25 bekeurd omdat ze te hard reden (50 km/u toegestaan). De hoogste snelheid was 71 km/u.

GLAASJE OP, Oss

Maandagmiddag werd een aanrijding gemeld tussen een fietser en een auto op de Paganinistraat in Oss. Bij het ongeval raakte niemand gewond. Wel bleek dat de 32-jarige auto bestuurder uit Oss te veel had gedronken om te mogen rijden. Tegen de man is dan ook proces-verbaal opgemaakt. Hij kreeg ook een rijverbod van 3 uur.

Deel: ' Vrouw aangehouden voor brandstichting in Heeswijk Dinther '