Exact

Delft, 12/01/99

Walgemoed tekent voor de Exact Accountantsregeling

Bezoek de Walgemoed website

Onlangs zijn Walgemoed Accountants & Adviseurs en Exact Automatisering tot overeenstemming gekomen over het sluiten van een Accountantsregeling. Hierdoor is de wens gerealiseerd om de software voor de dienstverlening aan cliënten te standaardiseren.
Op de meeste kantoren van Walgemoed is de programmatuur van Exact reeds geruime tijd in gebruik. Om beheerstechnische redenen is ervoor gekozen om op alle kantoren een standaardlicentie te installeren. De Exact Accountantsregeling biedt de mogelijkheid om aan deze wens tegemoet te kunnen komen.

De overeenkomst tussen Walgemoed en Exact behelst de levering van zowel Exact voor DOS als Exact voor Windows. Hierdoor kan de uitwisseling van gegevens met alle Exact-gebruikende cliënten worden gegarandeerd. Uiteraard zijn de meest recente versies van beide productlijnen geleverd, waardoor Jaar 2000- en euro-compliancy zijn gewaarborgd. Ook zijn afspraken gemaakt over het gebruik van de programmatuur op portable PC's door medewerkers van Walgemoed.

Walgemoed Accountants & Adviseurs
Met circa 750 medewerkers is Walgemoed Accountants & Adviseurs één van de grotere zelfstandige Nederlandse accountantskantoren. Groot genoeg om een compleet dienstenpakket aan te bieden. Maar tegelijk ook overzichtelijk genoeg om persoonlijke service te bieden. Men opereert vanuit een compacte organisatie met zelfstandige vestigingen, om zo veel mogelijk in de buurt van de cliënten te zijn. Vanuit de vestigingen werken ervaren accountants, belastingadviseurs en bedrijfsadviseurs, die interdisciplinair met elkaar samenwerken om vraagstukken vanuit verschillende invalshoeken te benaderen.

Voor grensoverschrijdende projecten onderhoudt Walgemoed nauwe banden met Horwath International, een wereldomspannende organisatie met kantoren in 80 landen.

Indien u meer informatie wilt over de producten en diensten van Walgemoed Accountants & Adviseurs, kunt u bellen met de afdeling Marketing & Communicatie in Hoorn, telefoonnummer 0229 - 28 53 00. U vindt Walgemoed ook op het World Wide Web: www.walgemoed.nl.

Informatie over de Exact Accountantsregeling is op te vragen bij Exact, telefoonnummer 0800-0354, of bij één van de Exact Accountancy-dealers. Welke dat zijn, kunt u opzoeken in de speciale accountantsrubriek op de internet-pagina van Exact: www.exact.nl/accountants.

Deel: ' Walgemoed tekent voor de Exact Accountantsregeling '