Bloomingdale's en 3Com brengen kerstsfeer op het Web

3Com HomeConnect videocamera's leggen New-Yorkse kerstplaatjes vast

Maarssen / Brussel, 2 december 1999 - Bezoekers van het New-Yorkse warenhuis Bloomingdale's kunnen familie en vrienden over de hele wereld video-e-mails sturen waarop hun kinderen bij de kerstman op schoot zitten. Dankzij een gezamenlijk initiatief van 3Com en Bloomingdale's zijn de echte kerstman en de befaamde kerstetalages van het warenhuis dit jaar rechtstreeks toegankelijk voor online shoppers en webgebruikers. De etalages van de Bloomingdale's-vestiging aan Lexington Avenue op Manhatten trekken jaarlijks enorme rijen belangstellenden.

Voor het eerst kunnen ouders met een 3Com HomeConnect digitale PC-camera video-opnames laten maken van hun kinderen op schoot bij de kerstman, en die als digitale wenskaart via het Internet naar vrienden en familie over de hele wereld sturen. De kerstman bevindt zich dit jaar in het aantrekkelijke gezelschap van twee New York City Rockettes en resideert van 26 november tot en met 23 december in Bloomingdale's.

"We zijn erg enthousiast over de mogelijkheid om onze webklanten het hele jaar toegang te kunnen bieden tot onze etalages, trends en producten, met behulp van de geavanceerde videotechnologie van 3Com," verklaarde Michael Gould, voorzitter en CEO van Bloomingdale's. "Onze samenwerking met 3Com brengt de magische kerstsfeer van onze hoofdvestiging in New York op onnavolgbare wijze tot leven en illustreert de veelzijdige mogelijkheden die web en Internet-commerce voor de consument in petto hebben."

De etalages van Bloomingdale's kunnen de hele maand december worden bezocht op de website van Bloomingdale's op www.bloomingdales.com.

Over 3Com
Invulling gevend aan de belofte "3Com - More connected" biedt 3Com bijna 300 miljoen gebruikers netwerktoegang tot een rijke verscheidenheid aan informatiebronnen, op basis van meer producten en technologieën dan enige andere netwerkleverancier. 3Com's innovatieve oplossingen geven antwoord op de netwerkbehoeften van een brede groep gebruikers, van consument en eenmansbedrijf tot multinational, en van telecomaanbieder tot network service provider. 3Com onderhoudt websites op www.3com.nl en www.3com.be.

Deel: ' Warenhuis Bloomingdale's New York verzorgt kerst-email '