TROS

Nederland 2 - 22.50 uur

PSV-KEEPER RONALD WATERREUS HOOFDGAST
IN TROS SPORT EREDIVISIE

Bij TROS SPORT EREDIVISIE is zondag 14 oktober Ronald Waterreus te gast, keeper van PSV. Met hem zal presentator Jack van Gelder het hebben over de operatie die hij drie weken geleden onderging aan de slijmbeurzen van zijn ellebogen en natuurlijk over de malaise van zijn club PSV in de competitie.

Verder een portret van de 'showkeeper van het Alkmaarse AZ: Oscar Moens. Hierin onder meer beelden uit AZ - PSV van afgelopen dinsdagavond (uitslag 1-1), waarbij hij werd uitgeroepen tot Man of The Match.

Charles Kazlauskas werd in de vorige uitzending uit de mand met spelerskaarten getrokken. Zondag een achtergrondreportage over deze 18-jarige Amerikaan die bij het Nijmeegse NEC speelt. We hebben het met hem over zijn dromen als voetballer, maar ook over situatie in de wereld sinds de aanslagen van 11 september.

Uiteraard ook samenvatting van wedstrijden uit de Eredivisie: Roda JC - PSV, Fortuna S. - Sparta, RKC - Ajax, Heerenveen - AZ, NEC - Vitesse, NAC - FC Den Bosch, Feyenoord - FC Groningen, FC Utrecht - Willem II en De Graafschap - FC Twente.

Deel: ' Waterreus hoofdgast in TROS Sport Eredivisie '