Website Simac Bobslee Team in de lucht

Veldhoven, 24 november 1999

Vanaf vandaag is de officiële website van het Simac Bobslee Team - bestaande uit Rob Geurts en Marcel Welten - in de lucht. De site is te vinden op het adres: www.simac.nl/bobslee. Rob Geurts en Marcel Welten zetten zelf, als ze op locatie zijn voor trainingen en wedstrijden, hun ervaringen en prestaties op de site. Verder staan er op de site de wedstrijdkalender, informatie over het team en bobsleeën in het algemeen. Het is ook mogelijk om beide heren via de site een e-mail te sturen. Vrijdag neemt het team deel aan de eerste wedstrijd van het nieuwe World Cup-seizoen in Lillehammer.

Het Simac Bobslee Team neemt al jaren deel aan de wedstrijden om de World Cup, de hoogste categorie in de bobsleesport. Via goede prestaties in deze wedstrijden proberen Rob Geurts en Marcel Welten zich voor de Olympische Spelen van 2002 te kwalificeren. Vrijdag 26 november neemt het Simac Bobslee Team deel aan de World Cup-wedstrijd in Lillehammer. Op deze olympische baan van 1994 kan het team met een goede klassering de keuzeheren van het NOCNSF overtuigen van zijn olympische ambities. In de eerste week van januari 2000 is het Simac Bobslee Team de grote favoriet tijdens het Nederlands Kampioenschap dat plaats vindt in Igls (Oostenrijk).

Tot en met de Olympische Spelen van 2002 is het ICT-bedrijf Simac hoofdsponsor van het bobsleeteam van Rob Geurts en Marcel Welten. Bobsleeën is een sport waarbij teamwork een heel belangrijke rol speelt. Zonder een goede samenwerking tussen stuurman en remmer, gecombineerd met goed materiaal, zijn geen goede prestaties mogelijk. Op de ICT-markt waar Simac opereert geldt hetzelfde. Alleen door een partnership te vormen tussen de klant en Simac kunnen de beste ICT-oplossingen tot stand komen. En ook hier is goed materiaal belangrijk. Vandaar dat in die partnerships ook de leveranciers van Simac een zeer belangrijke rol spelen. Zij zorgen immers voor de betrouwbare producten waarmee de oplossingen worden gebouwd. Om die reden werkt Simac alleen maar samen met topleveranciers.

Het beursgenoteerde Simac Techniek NV is actief in de Benelux en Duitsland op het gebied van informatie- en communicatietechnologie en industriële elektronica en heeft meer dan 1800 medewerkers in dienst.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Rob Geurts en Marcel Welten Erwin van de Schoot (manager communications Simac ICT bv, tel. 040 258 28 80, e-mail: Erwin van de Schoot

Oude persberichten zijn te vinden in het Nieuwsarchief.

Deel: ' Website Simac Bobslee Team in de lucht '