Digitaal in de lucht: website van Landschapsbeheer Nederland

Terug naar voorpagina Fanatieke surfers zijn hem misschien al tegengekomen, de nieuwe website van Landschapsbeheer Nederland. Voor degenen die meer doelgericht de digitale snelweg op gaan, het adres is: https://www.landschapsbeheer.com.

Landschapsbeheer Nederland, het samenwerkingsverband van de twaalf provinciale stichtingen Landschapsbeheer, is nu met een eigen website te vinden op internet. Met een schat aan informatie over de doelstellingen en werkzaamheden van deze particuliere stichting voor natuur- en landschapsbeheer. Maar ook met een overzicht van publicaties die, heel eenvoudig, elektronisch kunnen worden besteld. Het invullen van een creditcardnummer is daarbij niet nodig: Landschapsbeheer verstuurt nog 'ouderwetse' nota's. De site is mooi, maar sober uitgevoerd. Toeters en bellen leiden vaak tot grappige effecten op het beeldscherm, maar kosten veel wachttijd. Deze ergernis blijft de bezoeker van https://www.landschapsbeheer.com bespaard!

Graag nodigen wij u uit voor een bezoek aan http//:www.landschapsbeheer.com, zeven dagen per week en vierentwintig uur per dag geopend. Reacties en vragen kunt u richten aan post@landschapsbeheer.com.

U kunt ook bellen met Sjaak van 't Hof: 030 - 2 340 777 of 06 - 55 71 84 90.

Deel: ' Website van Landschapsbeheer Nederland '