**** UNIEKE KANS VOOR GRATIS WEBTRENDS SEMINAR ****

Geachte heer, mevrouw,

Bedrijven spenderen tegenwoordig veel geld aan het ontwikkelen en onderhouden van een Internet website. De website is de voordeur naar informatie over het bedrijf en het vereenvoudigt de communicatie met de (potentiële) klant, de bezoeker van de website.

Maar dan? Na deze investering zijn webmasters en marketing managers zeer geïnteresseerd in de hoeveelheid bezoekers en zij willen weten welke pagina's men heeft bekeken. Webmasters willen met name weten wat de kwaliteit, effectiviteit en betrouwbaarheid is van de website, door het monitoren van het bezoek, de sessie-lengte, paden door de website en de verbroken link-analyse. Marketing managers willen begrijpen wat het profiel is van de gemiddelde bezoeker, en welke informatie men opvraagt vanaf de website. Uiteindelijk wil de directie van uw organisatie natuurlijk weten of de investering in de website zich inmiddels al aan het terugbetalen is.

Kender Thijssen Business Communications organiseert op 26 april het WebTrends & Website Management Seminar. Tijdens dit seminar zal de oprichter van WebTrends, Glen Boyd een demonstratie en presentatie geven over WebTrends en hoe de producten bijdragen aan uw website management. Voor de webmaster en de marketing manager biedt dit seminar een unieke mogelijkheid om alles te weten te komen over website management met de WebTrends producten. En u hoort het van een van de grootheden op dit gebied, Glen Boyd. Glen geeft slechts één presentatie in Europa, dus dit is uw kans!

De presentatie vindt plaats op 26 april in de Willibrord Studio in Veenendaal. Het seminar start om 14.00 uur en duurt tot en met 15.00 uur. Echter, als u behoefte heeft aan een bredere blik op het gebied van website management, bestaat ook de mogelijkheid om de tweede presentatie bij te wonen. Deze tweede presentatie begint om 15.30 uur en eindigt om 16.30 uur, en hier zal dieper ingegaan worden op website management.

De ruimte is beperkt - reserveer snel een plek door NU te reageren!

Dit kunt u doen door een reply te geven op deze e-mail. Vermeldt echter wel even met hoeveel personen u komt en uw postadres, zodat wij u een bevestiging en routebeschrijving kunnen toesturen.

Wilt u meer weten én concrete toepassingen zien, kom dan naar ons gratis seminar op 26 april in Veenendaal.

Met vriendelijke groet,
Martin Wissink