Persberichten 10 januari 1999

Webvertise '98 opgesplitst twee congressen

Op 6 mei 1999 vindt in de Escape te Amsterdam het congres Internet Advertising'99 plaats. Internet Advertising'99 is samen met Webvertise'99 de opvolger van het seminar Webvertise'98, het grootste internet advertisingevenement in de Benelux. In een jaar tijd is het bedrijfsleven zich bewust geworden van het feit dat webvertising meer is dan alleen online adverteren - reden om het congres op te splitsen.

Inhoud congressen Internet Advertising'99 zal ingaan op de toepassingen en praktische mogelijkheden van online adverteren en biedt de deelnemers een totaaloverzicht van oplossingen en ontwikkelingen op het gebied van adverteren op internet. Webvertise'98 - het initiatief van Pulse.Interactive en de NetlinQ Groep - werd bijgewoond door 275 deelnemers. Internet Advertising'99 verwacht dan ook minimaal 250 zakelijk geïnteresseerde bezoekers. Een uitgebreide uiteenzetting van dit door NetEvents georganiseerde evenement is binnenkort te vinden op de speciaal voor dit seminar ingerichte website. In het najaar vindt Webvertise'99 plaats, dat meer toegespitst zal zijn op brand building.

Gouden Spin Awards '99 Aansluitend op Internet Advertising'99 worden net als vorig jaar de Gouden Spin Awards uitgereikt voor de beste reclame-uiting op internet. Het doel van de Awards is niet alleen erkenning te geven aan bedrijven die zich al bezig houden met het toepassen van webvertising in hun communicatiestrategie. De Awards fungeren als een motivatie voor zowel opdrachtgevers als ontwerpers/creators om een advertentiecampagne voor internet innoverend, effectief en interactief te maken.

NetEvents NetEvents heeft zich in het afgelopen jaar gepositioneerd als de meest vooruitstrevende seminar- en opleidingsorganisatie voor de Nederlandse business-to-businessmarkt. De onderwerpen van de evenementen zijn altijd aan internet gerelateerd. In 1998 organiseerde NetEvents onder meer Webvertise'98, Automotive'98 en New Marketing'98.

NetlinQ NetlinQ Groep Gerard Brandtstraat 26-28, 1054 JK Amsterdam Tel: (020) 607 75 00, Fax: (020) 607 75 01 E-mail: info@netlinq.nl

Deel: ' Webvertise '98 opgesplitst in twee congressen '