Gemeente Haarlemmermeer

* Weekagenda College

Vrijdag 28 september

16.00 uur
Wethouder Van Popering verricht de opening van de wijkwinkel Bornhom, Skagerrak 224 - 226 te Hoofddorp.

Zaterdag 29 september

13.00 uur
Burgemeester Van Houwelingen opent het Luchtoorlogmuseum Crash '40-'45, wethouder Spijkers is hierbij aanwezig. Locatie Gansoord 50 te Lisserbroek.

Zondag 30 september

10.00 uur
Wethouder Van der Linden geeft het startschot voor de sponsorloop van de Nederlandse Hartstichting georganiseerd in het kader van de Wereld Hartdag. Lokatie: Haarlemmermeerse Bos

Maandag 1 oktober

Raadscommissie Ruimte, Economie, Grondbedrijf en Luchthaven

Dinsdag 2 oktober

10.00 uur
Burgemeester Van Houwelingen feliciteert de Federatieve Vrouwenraad Haarlemmermeer met haar 25-jarig jubileum. Lokatie: Hotel Restaurant "De Rustende Jager" Nieuw-Vennep

17.00 uur
Burgemeester Van Houwelingen is aanwezig bij een bijeenkomst van de Stichting De Omslaggroep Lokatie: De Nieuwe Kerk, Spui 75 Den Haag

Vrijdag 5 oktober

15.00 uur
Wethouder Spijkers is aanwezig bij de prijsuitreiking van de 3e nationale K4-Award 2001en de opening van de tentoonstelling van diverse kunstenaars met een verstandelijke handicap. De activiteiten zijn georganiseerd door Stichting Kunstkollektief K4. Lokatie: Cobra Museum, Sandbergplein 1 te Amstelveen

17.00 uur
Wethouder Görtemöller woont de officiële onthulling bij van de kristallen maquette van het eiland Deshima. De onthulling maakt onderdeel uit van de viering van de 400-jarige relatie tussen Nederland en Japan. Lokatie: de Centrale Bibliotheek Amstelveen, Stadsplein 102, Amstelveen

18.30 uur
Wethouder Görtemöller woont de jaarlijkse receptie bij van de Taipeh Vertegenwoording in Nederland. Lokatie: Kurhaus Hotel, Gevers Deijnootplein 30 te Scheveningen

Zaterdag 6 oktober

19.00 uur
Wethouder Görtemöller en echtgenote wonen de Oriëntaalse Avond bij in het Hilton Amsterdam Airport Schiphol

Maandag 8 oktober

Raadscommissie Ruimte, Economie, Grondbedrijf en Luchthaven

Woensdag 10 oktober

16.00 uur
Wethouder Van der Riet is vanaf 22.00 uur aanwezig bij de informatiebijeenkomst over het voorlopig ontwerp van Zwaanshoek Noord en Boseilanden. Lokatie: dorpshuis De Oase te Zwaanshoek.

19.30 uur
Gezamenlijke vergadering van Raadscommissie Ruimte, Economie, Grondbedrijf en Luchthaven met de raadscommissie Volkshuisvesting, Stadsvernieuwing, Ruimtelijke Ordening en Grondzaken van de gemeente Amsterdam en de Statencommissie Ruimtelijke Ordening en Bestuur. Lokatie: stadhuis van Amsterdam

Donderdag 11 oktober

14.00 uur