Gemeente Den Helder

Vergaderingen

betreft: Vergaderingen week: week 34

In de komende week vergaderen de volgende commissies: maandag 27 augustus: commissie Welzijn & Cultuur; De agendapunten zijn o.a. het fusieplan 2001FC Den Helder en samenwerkingsplan 2001 van WGW en HCSC, project begeleid zelfstandig wonen stichting Triton en projectaanvraag in het kader van de stimuleringsregeling professionalisering Antidiscriminatiebureaus. donderdag 30 augustus: commissie Milieuzaken; aanvang 16.00 uur De agendapunten waren bij het samenstellen van dit bericht nog niet bekend donderdag 30 augustus: commissie Financiën, locatie: vergaderzaal 154 De agendapunten waren bij het samenstellen van dit bericht nog niet bekend.

De vergaderingen worden gehouden in het stadhuis aan de Drs. F. Bijlweg 20 en beginnen om 20.00 uur in de raadzaal, tenzij anders vermeld. De stukken die betrekking hebben op de agendapunten kunt u vanaf drie dagen voor de vergadering inzien op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur bij het Centraal Informatiepunt in de hal van het stadhuis. U kan daar ook een agenda van de bijeenkomst krijgen. U kunt tijdens de vergadering uw mening laten horen over een bepaald agendapunt. Meldt u dit even van tevoren bij de voorzitter, hij stelt u hiervoor dan in de gelegenheid. Overigens zendt de Lokale Omroepstichting van de meeste vergaderingen de volgende ochtend een samenvatting via de radio uit, en wel tussen 08.00 en 09.00 uur. U vindt de LOS op de kabel op FM 89.0 Mhz en in de ether op 105.6 MHz.

laaste verandering: augustus 23, 2001

Deel: ' Weekberichten Den Helder '