Insite

Wehkamp nu online met de complete collectie

Op 13 juli 1999 is Wehkamp online gegaan met het complete assortiment. Voor die tijd was het al mogelijk om via het intoetsen van een artikelnummer uit de catalogus alle artikelen te bestellen, maar het was nog niet mogelijk om ook alle artikelen te zien via een afbeelding en een omschrijving. Dit was beperkt tot een tiental webshops. Nu kunnen internetgebruikers dus alle artikelen online bewonderen.

De succesvolle Wehkamp website is, geheel volgens planning, in twee jaar tijd voor de derde keer aangepast en verbeterd. De structuur van de site, alsmede het assortiment en de indeling, komt nu volledig overeen met de catalogus. Daarnaast zijn er extra shops geopend en krijgen de succesvolle shops, zoals de Sales Shop een prominentere plek.

Er is bijzonder gelet op de navigatie. De gebruiksvriendelijkheid stond voorop. Het is mogelijk om vanaf ieder pagina snel te schakelen naar andere artikelen of productcategorieen. De gebruiker heeft een goed overzicht van de complete collectie.

Direct bestellen

Het Direct Bestellen via het intoetsen van een artikelnummer blijft bestaan. Eenmaal online is dit de snelste manier van bestellen die Wehkamp kent. Wie voor 9 uur s avonds bestelt krijgt de volgende dag de artikelen aan huis geleverd.

Real-time informatie

Wehkamp is nog steeds een van de weinige bedrijven waar het mogelijk is real-time prijs- en voorraadinformatie via internet te krijgen.

Insite internetpartner

Insite BV is sinds een aantal jaren, in nauwe samenwerking met het internetteam van Wehkamp, verantwoordelijk voor alle internetactiviteiten

Deel: ' Wehkamp online met complete collectie '