Wellness- en beautyresorts Fitland Groep kiezen Comfort Zone cosmetica

MILL, 20130418 -- Unaniem hebben de medewerkers van de diverse wellness- sauna- en beautyresorts van de Fitland Groep gekozen voor de producten van Comfort Zone. “Uiteraard hebben we meerdere merken geprobeerd,” vertelt een van de medewerksters van Fitland. “Vooral het effect van deze producten tijdens en na onze behandelingen heeft indruk bij ons gemaakt. Uit zowel reacties van collega’s als van onze klanten is gebleken dat de producten van Comfort Zone het beste passen bij onze visie.”

De Wellnessboot in Mill maakt al vanaf de opening gebruik van deze producten en behandelmethoden. Sinds 12 april is Wellness Roosendaal open en ook daar zijn de producten van Comfort Zone te vinden. Wellness Goes stapt op 1 mei over naar dit merk en de toekomstige resorts in Helmond, Leiden en Sittard zullen hier ook gebruik van gaan maken.

Comfort Zone is een totaal concept voor de geselecteerde spa, thermen en het beautyinstituut van vandaag en morgen. “Dit product is speciaal ontwikkeld om alle zintuigen te stimuleren. In combinatie met de juiste behandeling en sfeer is het een ultieme beleving voor schoonheid en een heerlijk fris en goed gevoel.” Bij de ontwikkeling van deze producten en behandelingen staat de mens centraal. “Dat merk je als je met de producten werkt en dat hoor ik ook van de klanten tijdens een behandeling. Voor ons dus een prima keuze om voortaan alleen Comfort Zone te gebruiken bij onze resorts.”

Deel: ' Wellness- en beautyresorts Fitland Groep kiezen Comfort Zone cosmetica '