Wellness Goes opent 24 november officieel haar deuren

GOES, 20121113 -- Na veel voorbereidingen is het zaterdag 24 november eindelijk zover. Vanaf dan zijn de deuren van Wellness Goes aan het Geldeloozepad officieel geopend. U kunt vanaf dat moment gebruik maken van dit exclusieve wellness resort met haar vele splinternieuwe sauna- en beauty faciliteiten. Wellness Goes is onderdeel van Fitland XL met een groot sportcentrum, fysiotherapie en kinderdagverblijf. Voordat het complex officieel in gebruik zal worden genomen staan er nog uitgebreide test en open dagen op het programma voor leden. Dat alles komend weekend 16, 17 en 18 november.

Op een gunstige locatie aan het Geldeloozepad in Goes, in het hart van Zeeland, vindt u dit nieuwe multifunctionele wellness resort. U vindt hier verschillende saunacabines, stoombaden, zwembaden, massages en schoonheidsbehandelingen. Er is een restaurant waar u a la carte kunt eten. Voor gasten die liever naar een spa gaan in badkleding hanteert Wellness Goes op dinsdag badkleding-mag-dagen waarop het dragen van badkleding is toegestaan.

Fitland XL
Het overkoepelende Fitland XL zorgt voor een volledig en compleet aanbod voor haar gasten met betrekking tot een gezonde leefstijl. Zo zullen de nieuwe fitness en groepsles zalen per 1 december  aanstaande geopend zijn voor alle leden. U vindt hier unieke concepten zoals Fast Fit, rip:60 en Ifit. Daarnaast kunt u in de sport brasserie een hapje of drankje nuttigen. Medio oktober is het kinderdagverblijf Hummels al geopend. Tevens bevindt zich in het Fitland XL complex  een afdeling fysiotherapie van Fysio for you.

Meer weten over Fitland XL en het wellnessresort in Goes? Surf naar www.fitland.nl/xl-goes of www.wellnessgoes.nl

Deel: ' Wellness Goes opent 24 november officieel haar deuren '