Ingezonden persbericht

Werkbijeenkomst Activerend Debat
Regio Zuidholland - claire.elbers@vc.fnv.nl

De Alliantie voor Sociale rechtvaardigheid organiseert op dinsdag 2 oktober a.s. van 10.00-16.00 uur in Niewegein een starbijeenkomst bedoeld voor degenen die meedoen aan het in kaart brengen van de argumenten, alsmede voor kaderleden die geïnteresseerd zijn politieke discussies rondom armoede onderwerpen, de achtergronden daarvan en de eigen standpuntbepaling van de bewegingen rond arbeid, inkomen en zekerheid. In de bijlage vindt u het programma en achtergrondinformatie.Lees verder door op de rode pijl te klikken.

Werkbijeenkomst `Activerend debat`

Vraagstukken rond armoede en sociale zekerheid in de politieke aandacht houden tijdens de debatten rond de gemeenteraadsverkiezingen en de landelijke verkiezingen. Invloed uitoefenen op het beleid van de komende jaren

Datum: dinsdag 2 oktober 2001
10.00 -16.00 uur

Locatie: Nieuwegeins Business Center -De Blokhoeve 1 Nieuwegein

Voor wie?
De startbijeenkomst is bedoeld voor degenen die meedoen aan het in kaart brengen van de argumenten, alsmede voor kaderleden die geïnteresseerd zijn politieke discussies rondom armoede-onderwerpen, de achtergronden daarvan en de eigen standpuntbepaling van de bewegingen rond arbeid, inkomen en zekerheid.

Kosten

Deelname aan de werkbijeenkomst is gratis. Een lunch wordt u aangeboden. Reiskosten kunnen worden vergoed.
Plaats
De bijeenkomst vindt plaats in NBG De Blokhoeve te Nieuwegein. Deze locatie is toegankelijk voor mensen met een functiebeperking en goed bereikbaar per openbaar vervoer

Aanmelden
U kunt zich aanmelden door het opgave formulier op te sturen naar Sjakuus, Plompetorengracht 19, 3512 GB Utrecht. Faxen kan ook naar nummer: 030 -232 15 97. Of mailen: info@sjakuus. nl

Organisatie
De bijeenkomst wordt georganiseerd door de Alliantie voor Sociale rechtvaardigheid. In de Alliantie voor sociale rechtvaardigheid participeren de volgende organisaties: GNV, FNV, Humanistisch Verbond, Humanitas, Raad van Kerken in Nederland, Sjakuus, GG-Raad, Forum, provinciale en lokale groepen die samen vorm en inhoud geven aan het anti-armoedeproject Aanpak.

Wilt u meer informatie, dan kunt u contact opnemen met Sjakuus, telefoonnummer: 030- 231 4819 (`s ochtends) of per e-mail: info@sjakuus.nl.

Deze tekst is een resultaat van uw abonnement op http://www.fnv.nl/berichtenservice Meer voor randstad-nieuws: http://www.fnv.nl/randstad

Deel: ' Werkbijeenkomst Activerend Debat Sociale rechtvaardigheid '