Gemeente Rotterdam

Wethouder Korthuis in forum "Operatie Roze Rotte en verder..."

Wethouder Sandra Korthuis (o.m. Maatschappelijke Dienstverlening en Volksgezondheid) neemt op maandag 8 februari vanaf 16.15 uur deel aan het forumgesprek tijdens het symposium "Operatie Roze Rotte en verder..." in congrescentrum Engels aan het Stationsplein. Het symposium begint om 15.00 uur. Operatie Roze Rotte is een samenwerkingsverband van de stichting Rotterdam Verkeert en de SAD-Schorerstichting. Het project heeft tot doel de reguliere hulpverleningsinstellingen in Rotterdam meer toegankelijk te maken voor homoseksuele en lesbische clienten.

Het symposium is tevens de officiele afsluiting van dit project dat een looptijd heeft gehad van twee jaar en gesubsidieerd werd door de gemeente en het ministerie van VWS. Hoewel in die twee jaar veel is bereikt, is het werk zeker nog niet afgerond. Rotterdam Verkeert zal de opdracht overnemen. Met het symposium willen de organisatoren een blik bieden op de naaste toekomst.

Zoekwoorden:

Deel: ' Wethouder R'dam in forum 'Operatie Roze Rotte en verder...' '