Gemeente Rotterdam

Wethouder van den Muijsenberg opent Topsportcentrum

Wethouder Herman van den Muijsenberg (onder meer Sport en Recreatie) opent op dinsdag 11 januari om 17.30 uur naast het Feyenoordstadion het Topsportcentrum Stad Rotter-dam Verzekeringen. Hij doet dit samen met oud-atlete Nelli Cooman en oud-basketbal international Jan Loorbach. Het Topsportcentrum bestaat uit twee hallen en kantoorruimte, onder meer voor de Stichting Rotterdam Topsport. De bouw van het Topsportcentrum kostte meer dan 19 miljoen gulden. Na de opening worden tijdens Finish 2000 de Rotterdamse sportman, sportvrouw, sportploeg en talent van het jaar bekend gemaakt. Wethouder van den Muijsenberg reikt de prijs voor beste sportploeg uit. Nieuw onderdeel van Finish is de amateurvereniging van het jaar (`ons kluppie'), georganiseerd door het projectbureau Sociale Vernieuwing, TV Rijnmond en de Dienst Recreatie Rotterdam. Wethouder Herman Meijer (onder meer Sociale vernieuwing) zal deze uitreiking doen.

Deel: ' Wethouder Rotterdam opent sport- en recreatiecentrum '