WideXS en IASO kiezen voor een andere remote backup aanpak

Amsterdam, 20120315 -- Hostingprovider WideXS kondigde vorig jaar, onder andere vanwege het snelle backup proces en de schaalbaarheid van de software, de samenwerking met IASO Backup Technology aan omtrent de remote backup dienst van WideXS.

Deze samenwerking heeft geleid tot een flexibelere mogelijkheid om backups te maken. Waar voorheen een pakket met een vaste hoeveelheid gigabyte afgenomen werd, is er nu gekozen voor een pay-per-use model. Ronald Blokhuis, IASO: “Met de introductie van versie 2012, begin dit jaar, hebben we meer functionaliteit toegevoegd waar WideXS nu een nog mooier product mee kan neerzetten. Wij zijn erg content met de nauwe samenwerking tussen onszelf en WideXS."

De vernieuwde backup methode maakt het voor de eindgebruiker makkelijker om een backup te maken en deze hoeft geen account meer te upgraden indien er meer ruimte nodig is.

Over WideXS

WideXS is een hostingbedrijf dat sinds 1996 actief is in de markt. De in Amsterdam gevestigde onderneming levert een compleet palet aan producten en diensten voor het internet. Van standaard domeinregistraties en webhosting tot en met SSL-oplossingen en geavanceerde maatwerkoplossingen.

Voor meer informatie: WideXS Paul Muller Tel: 020 757 0765 paul.muller(at)widexs.nl www.widexs.nl
Social Media: www.twitter.com/WideXS www.facebook.com/WideXS www.linkedin.com/company/WideXS

Deel: ' WideXS en IASO kiezen voor een andere remote backup aanpak '