Wifac B.V.

P E R S B E R I C H T:

Wifac sluit exclusieve samenwerkingsovereenkomst met Agfa voor krantenmarkt

Wifac en Agfa-Gevaert B.V. gaan intensiever samenwerken bij de verkoop en service van Agfa CTP/CTF- en workflowsystemen ten behoeve van de Nederlandse krantenmarkt.
Onlangs zijn de directies van Agfa-Gevaert B.V. en Wifac bv tot een intentie-overeenkomst gekomen, waarbij de samenwerking voor de verkoop en service van bovengenoemde apparatuur voor de langere termijn gewaarborgd is. Deze samenwerking bestaat uit de gemeenschappelijke bewerking door beide ondernemingen van de Nederlandse krantenmarkt, waarbij Agfa-Gevaert als verkoper/leverancier van bovengenoemde apparatuur zal optreden en Wifac de service op en installatie van nieuw te leveren Agfa en bestaande Autologic CTP/CTF- en workflowsystemen voor haar rekening zal nemen. De service van de bestaande Agfa CTP/CTF- en workflowsystemen blijft bij Agfa-Gevaert B.V.
Voor Wifac past dit geheel in de strategie voor de komende jaren om de service afdelingen verder uit te breiden.

Met deze constructie wordt de langjarige samenwerking tussen Autologic en Wifac duurzaam gecontinueerd voor de toekomst.

Mijdrecht, 14 februari 2003

Wifac bv, Postbus 175, 3640 AD Mijdrecht