Gemeente Emmen

Wijkvoetbaltoernooi in Angelslo

Op zaterdag 19 juni aanstaande vindt op de velden van SC Angelslo voor de tweede keer het wijkvoetbaltoernooi Angelslo plaats. Van 11.00 - 16.00 uur strijden verschillende teams uit Angelslo om de hoogste eer.

Het toernooi wordt georganiseerd door de wijkvereniging Angelslo in samenwerking met sportclub Angelslo en de afdeling Sport van de gemeente Emmen. Er wordt 7 tegen 7 gespeeld op een half voetbalveld. Er zijn twee poules: één voor jeugd van de basisschool en één voor senioren. Overig vermaak Kinderen kunnen zich tijdens het toernooi naast voetballen vermaken op een luchtkussen en met spellen. Ook zijn er kraampjes met lekkernijen uit verschillende landen en culturen. Teams die zich willen opgeven kunnen dat nog doen tot 28 mei bij de wijkvereniging in wijkcentrum 'De Cluft' of bij de afdeling Sport van de gemeente Emmen, telefoon (0591) - 68 54 24.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de afdeling Communicatie, Arthur Kees, tel. (0591) - 68 56 30. E-Mail: A.Kees@emmen.nl

Zoekwoorden:

Deel: ' Wijkvoetbaltoernooi in Angelslo '