WIJZIGING IN RAAD VAN COMMISSARISSEN BAAN COMPANY

Barneveld (Nederland) en Herndon (Virginia), 24 maart 2000 - Baan Company N.V. maakt bekend dat Henk van den Breemen zijn lidmaatschap van de Raad van Commissarissen om gezondheidsredenen heeft beëindigd. "Henk is voor ons erg waardevol geweest en het spijt ons dat hij de Raad moet verlaten", aldus Pierre Everaert. Henk van den Breemen was eerder Chef Staf van het Nederlandse leger en sinds maart 1999 lid van de Raad van Commissarissen. Van den Breemen was sinds februari niet meer actief inzetbaar.

De Raad van Commissarissen van Baan bestaat momenteel uit waarnemend voorzitter Joop Janssen, Hans Wortmann, William Grabe en David Hodgson. Pierre Everaert is momenteel interim-CEO van Baan, maar zal na deze tijdelijk functie zijn toezichthoudende functie met betrekking tot de Raad weer oppakken.

Baan Company

Baan Company heeft een hoofdkantoor in zowel Nederland (Barneveld) als de VS (Herndon, Virginia). Voor meer informatie kunt u terecht op de volgende website: www.baan.com.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Baan Company Brodeur Schoep & Van der Toorn
Peter Kramer Ina van der Meulen